• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Elcykel

jak

FD HBK Medlem
Kommun
Håbo
HBK-Nr
2148
Medlemskap
2023
Är det någon som har erfarenhet av de fällbara elcyklarna från Trejon? (Eller har erfarenhet av andra elcyklar).

M

Matts Torebring

Guest
Sv: Elcykel

img_2337.jpg
Vi gick på Konsumentverkets test av elcyklar. Där fick Giant högsta betyg. När cykelhandlarn lämnade över cyklarna sa han, "Nu får jag aldrig se er mer, så bra är cyklarna". Dessa båda cyklar gav oss en helt ny husbil. Nu cyklar vi flera mil i omgivningarna när vi parkerat husbilen. Dessa är en hybridmodell och några få cm lägre, vilket gör att de lätt rullar in i garaget. De har 27 växlar och det är en dröm att cykla på dem.

aake

FD HBK Medlem
Kommun
Krokom
HBK-Nr
1270
Medlemskap
2021

Köpte först för några år sedan en Giant, vilken dock var extremt trögtrampad när jag cyklade utan motorhjälp. Men främst var Giant alltför stor och tung för vår högt placerade cykelhållare. Den cykeln överlät jag till en spänstig svärson när jag i fjol köpte en vikbar Ecoride, vilken jag är mycket nöjd med.

aake

Bennsan

FD HBK Medlem
Kommun
Vänersborg
HBK-Nr
12368
Medlemskap
2021

Även Biltema säljer el-cyklar. 3-växlade herr/damcyklar med aluminiumram för 6999:- & en vikbar 7-växlad även den med aluminiumram för 5999:-.
Elcykel - Biltema.

Bennie

Toppen