• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

el cykel

Status
Stängd för vidare inlägg.
F

F.d. 55268

Guest
någon som vet var i norra tyskland där man kan köpa elcykel till ett bra pris mvh leif

F

F.d. 4424

Guest
Sv: el cykel

Hej ullabella!
Om du har en bra fungerande 28 tums cykel finns det eltillsats att köpa till din cykel. Ungefär lika med halva priset. Gå in på Hem och kolla.

Kalle W320

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040

Hej Leif!

Hade jag vetat att du var intresserad av en el-cykel kunde du gärna fått prova min då jag var uppe hos Bengt i Örkelljunga senast. Jag hade dem med i husbilen. Jag köpte dem av Ecoproducts vid visningen i samband med årsmötet i Kristinehamn. Tror knappast att du hittar förmånligare pris i Tyskland dessutom har de en representant nära dig i Helsingborg.

Du hittar dem även under HBK-företagsforum.

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Hej Leif! Du kan få köpa min LifeBike som är i absolut nyskick. Batteriet laddat inte ens fem gånger. Full effekt uppnås efter tio laddningar. Jag säljer den eftersom jag har svårt att få in den i min lilla Peugeot Boxer plåtis. Garanti till 20/8 2011 enligt köplagen. Mycket trevlig elcykel!

Om Lifebike - Lifebike Sverige

Jappe

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen