• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

El bolag

F

F.d. 29841

Guest
Sv: El bolag

Hej Reidar
Jag har Telge men dom är nog inte billigast, men får present när man fyller och idag kom det en påse med saffran samt en julhälsning.

1 /365 del av årsförbrukningen dras av på fakture den månad man fyller år.

Ha det till vi ser på Solvik.
/Vidhem

L

linde

Guest

jag har göta energi som var billigast när jag jämförde.

F

F.d. 25193

Guest

:music-icon:hej, reidar lillian nu får ni kolla men vi tecknade nytt elavtal tog affärsverken det var förmånligaste då....hasse yvonne:yes:

WillyPe

FD HBK Medlem
Kommun
Karlstad
HBK-Nr
2029
Medlemskap
2023

Man kan inte alltid lita på prisjämförande sidor på nätet eftersom det är lite si och så med uppdateringen. Tänk på att jämföra priset inkl elcertifikat, elskatt och moms. Dessutom ska man räkna med den fasta avgiften.
Att jämföra de olika tarifferna med varandra är ofta jäkligt svårt eftersom några är fasta och några varierar med säsongen. Har man elvärme så är förbrukningen störst under vintern.
Eftersom jag bor i Karlstad vill jag föreslå Karlstads Energi som ofta har bland de lägsta priserna.

F

F.d. 13449

Guest

Enkla elbolaget valde jag och det är jag väldigt nöjd med!

F

F.d. 52908

Guest

Hej. Hade Telge och har haft det i många år. Man ska ju kolla pris, sagt och gjort, upptäckte då att Din el var billigare. Bytte då till Din el. Två veckor senare ringde en ung dam från Telge till mig och undrade om jag varit missnöjd med dom. Hon pratade oavbrutet i tio minuter om olika förslag hon hade. Ytterligare en vecka senare fick jag ett brev där dom tackar för att jag blivit kund hos dom?? Ringde dom och bad om ljudbilden på samtalet och jag kan inte höra att jag accepterat något, inte heller har jag skrivit på något och skickat dit. Uppsägningstiden är en månad så det är inga problem och Telge är annars ok. Tur bara att man inte skrivit kontrakt på hus eller bil.
Sören

F

F.d. 29841

Guest

Hej
Alla elbolag är vinnare ,vi kunder är förlorare i alla lägen.
/Vidhem

Toppen