• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Ej husbilsämne men????

F

F.d. 2577

Guest
Sv: Ej husbilsämne men????

De som är mest intresserade av detta är kvällstidningarna och skvallerpressen. Jag för min del och även merparten av oss "medborgare" sk...r fullständigt i detta. Som vanligt är det pressen som drar igång något för att sälja sin smörja. Själv slutade jag att köpa Expressen för mer än 10 år p.g.a dess brist på moral och ryggradslösa skrivande.
Leffe

F

F.d. 7702

Guest
Sv: Ej husbilsämne men????

Pressen har tydligen inget annat att skriva om, ynkedom är i underkant. Själv skiter jag fullständigt i Kungahuset, jag är min egen kung, mitt hus är mitt slott, och min fru är min drottning. och till sist, jag behöver inte leva PÅ BIDRAG FRÅN SVENSKA SKATTEBETALARE, OCH TILL SIST, MAN FÅR KALLA MEJ "DU"
Sune

Toppen