Kommer med en kanske ovanlig fråga i en bil klubb.Men min tanke är att med klubbens stora spridning på medlemmar över hela landet är att mölighetn större att få napp.Är det någon som har en nära annhörig som låg under krigstiden i Charlottenberg så är jag intreserad att få någon berättelse därifrån.Jag är född på ett ställe utanför Ch-Berg som in-hyste soldater under denna tid.Under min ungdom så hände det ofta att det dök upp folk som hadde till-bringatt sin tid under kriget där.Dessa soldater var ofta till stor hjälp för befolkningen då de hjälpte till med gårdens sysslor.Lämmnade någon enn berättelse efter sig så vore det kul att få höra den.Kanske någon vill se den platts som sin far har berättat om?,Kan hända att man kan bidra med något råd och berätta om någon platts som de tillbringade i sin ungdom.De flesta är tyvärr ur tiden,men kanske någon annhörig är intreserad av den oroliga tiden i gränstrakterna som dera an-höriga upplevde.Den som har något att bidra med får göra som den vill,öppet eller privat mejl.Valle