• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Efterlysning.. Max.

Libom

HBK Medlem
Kommun
Eslöv
HBK-Nr
1345
Medlemskap
2026
Hej..

Jag efterlyser Max från Norrköping, vi träffades på "ställplatsen" bakom hotellen i Fungirola..Jan/febr 2012. Soloåkare som jag själv den vintern.
Vill bl.a tacka för all hjälp och den vänliga och trevliga samvaron de två perioder jag var där. Undrar hur din fortsatta resa blev.
Jag heter Bo från Malmö och har en Knaus 640. Mail: citronjuice@gmail.com
Mvh
Bo Mårtensson
Libom

Ramberg

HBK Medlem
Kommun
Hallstahammar
HBK-Nr
4731
Medlemskap
2025
Sv: Efterlysning.. Max.

Hej Bo. Vi träffade nämnde Max på den då nya trevliga ställplatsen i Calpe någon gång o
okt-nov 2011. Vi hade trevligt tillsammans under många dagar, cykelutflykter, rest. be-
sök m m. Vi skulle också gärna få kontakt med honom. Har sökt på hitta.se, men utan
resultat.Vi vet bara att han hade köpt sin relativr nya husbil av Östgöta Camping i
Mantorp. Möjligen kan man därifrån få någon uppgift.
Hälsningae Lars och Annika​

M

MatsFo

Guest

Vi vet bara att han hade köpt sin relativr nya husbil av Östgöta Camping i Mantorp. Möjligen kan man därifrån få någon uppgift.
Hälsningae Lars och Annika​

Även om Östgöta Camping förhoppningsvis inte ger ut någon information borde ni kunna ge dem er information som de för vidare till denne Max, som för övrigt verkar vara en väldigt trevlig person:)

/Mats

F

F.d. 55338

Guest

Hej..

Jag efterlyser Max från Norrköping, vi träffades på "ställplatsen" bakom hotellen i Fungirola..Jan/febr 2012. Soloåkare som jag själv den vintern.
Vill bl.a tacka för all hjälp och den vänliga och trevliga samvaron de två perioder jag var där. Undrar hur din fortsatta resa blev.
Jag heter Bo från Malmö och har en Knaus 640. Mail: citronjuice@gmail.com
Mvh
Bo Mårtensson
Libom
Hej "Libom". Även vi stog i Fungirola samtidigt som du o Max. Sen for vi söderut och hamnade så småningom i Gibraltar, efter att vi tagit en scotertur så kom vi till stp:n då stog Max framför oss. Sen när vi var vid skeppsdockan i Söderköping maj mån. kom han på cyckel fr. Norrköping (spännsdigt) och hälsade på. Då uppfatta jag att han skulle söderut igen. Så där slutar vårat spår på Max. Var är du själv?
Vi är i St: Pola,hälsn fr. Lizzy o Ove. :mh4::msn_sun::bye:

JANKRO

HBK Hedersmedlem
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
854
Medlemskap
2040

Hej, är det ingen av er som har ett foto där hans bil finns med. Det brukar gå att zooma upp en pytteliten nummerskylt till läslig, och sedan kolla ägare på Transportstyrelsen.

M.v.h. JANKRO.

Libom

HBK Medlem
Kommun
Eslöv
HBK-Nr
1345
Medlemskap
2026

Ove och Lizzy..
Hej..
Ja det var väl er som jag mötte på scootern i Bulnoevo.. sen sågs vi mina sista dagar i Fungirola.. Det var roligt att höra av er här..
Nu tror jag att jag har Max adress och skickat brev med en bild från ställpl. i Fungirola.
Är han hemma, om det nu är han, så lär jag få svar. Jag söker bara de "öppna" vägarna.. vill man ha hemligt tel.nr ska man få ha det.
Själv stannar jag hemma iår, höll på att skriva tyvärr, men kan jag inte få frun med mig är jag hellre hemma hos henne.. vi väntar till nästa år. Soloturen solkusten, Gibraltar, Tarifa och El Rocio, gav mycket, Men även att det kan kännas ensamt med frun hemma.
Gibraltar var väl mysigt, Klippan i bakgrunden, flygplatsen en bit bort och husbilar och tält från nästan hela världen. Det gick bl.a en munk med en liten flaska och stänkte vatten på vara bilar.. Vattnet som kom från en plastslang ur marken etc. Jo det var ett kul ställe..
Åker def. dig igen..
Jag har många bilder, ska försöka lägga ut en del här men får lära mig först. Inte lönt att fråga sönerna, - "Jamen har du nu glömt det igen vi har ju visat dig hundra ggr " typ...
I Santa Pola stod jag längts bort på återvändsgatan vid sjukstugan, strax före strandprommenaden. Mkt trevlig liten stad Mkt härligt torg och smala gator..
Er hälsning gladde mig.
Mvh
Libom

Senast ändrad:
Toppen