Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Ja de hade inga kvar.Hat du kontaktat förlaget och frågat om de har något exemplar kvar som du kan få köpa?
Pålle
Jag har den, jag kan inte skicka privat meddelande då jag inte är medlem.Hej
Vi är på jakt efter todningen Allt om Husvagn och Camping, Europaspecial från 2023.
Jag har läst den på Readly men skulle vilja ha ett ex att ta med.
Någon som ha en liggande och som vill bli av med den?
Det är möjligt att du inte kan. Men jag testade just att klicka på meddelande till dig och det verkar fungera. Dock slutförde jag det aldrig. Så kanske claesA ska testa att skicka meddelande till Kristian.Jag har den, jag kan inte skicka privat meddelande då jag inte är medlem.
Jag har skickat ett meddelande till dig.Jag har den, jag kan inte skicka privat meddelande då jag inte är medlem.
Men om du törs skicka dina kontakt uppgifter till mig så kan jag skicka tidningen.
Mvh Kristian