• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2025 kommer att hållas i Karlstad 29 Maj - 1 Juni.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2025
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

EDA Charlottenberg

Rusken

HBK Medlem
Kommun
Norge
HBK-Nr
4874
Medlemskap
2026
Hei!

Fra tid til annen kjøper jeg noen veteran Kawasaki MC deler, Husbil saker og liknende og får det sendt posterestante i Charlottenberg.
Da henter jeg det på postcentret og gjør samtidig en "shopping" reise.
:)

Dessverre er posten veldig spesiell, og det har hendt noen ganger nå at Posten ikke vil ta imot postsendinger pga det er feil transportør, og da returneres sakene.

Er det noen i Klubben som bor i Eda/Charlottenberg området, som kunne være vennlig å låne meg adressen en skjelden gang, så kunne jeg hente disse små, men alltid nyttige pakkene hjemme hos deg?

Er det noen som kan hjelpe?

Mvh
Fred R Johansen

Senast ändrad:

Tommy Glader

HBK Medlem
Kommun
Eda
HBK-Nr
680
Medlemskap
2025
Sv: EDA Charlottenberg

Hej vi bor på Eda glasbruk 5 km från Charlottenberg, ring så ska vi se om det inte går att få till något bra för dig. 004657123215.

Tommy G,:spinny:

Toppen