• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Easy dicer plus

Lovisa

HBK Medlem
Inlägg
1.478
Kommun
Höganäs
HBK-Nr
5889
Medlemskap
2025
Vill tipsa om en produkt jag köpt. Perfekt att ha i husbilen, när man vill göra en sallad eller hacka grillad kyckling eller potatis. Jag hade den senast idag hackade två stora potatisar, två lökar och en ask champinjoner som jag sedan stekte. Allt Samlas praktiskt rakt ner i en burk. Inget spill vid sidan om och ska man göra en sallad och inte vill äta direk kan man ha burken som förvaring i kylen istället.

Nicer Dicer Plus™ - Tvins.com

Gå in via länken så finns en film som visar hur den funkar
 

WalsanJ

HBK Medlem
Inlägg
248
Kommun
Uppvidinge
HBK-Nr
3204
Medlemskap
2024
Sv: Easy dicer plus

:yes:Den verkar super att ha med i husbilen!
Har nog sett reklamen för den på TV, men så bra
att bli påmind! Ska absolut skaffa en.
Står att man får specialpris om man köper 2 st.
Vad betalade Du för en?
 
F

F.d. 53197

Guest
Sv: Easy dicer plus

Jag har också sett reklamen, och undrar hur man gör om man vill ha något hackat. Den strimlar väl bara? Eller har jag missförstått? (Om jag tex ska hacka lök eller tärna potatis med kniv skär jag först åt ena hållet, och sedan på tvären mot de första snitten)
 

Jappe

HBK in Memoriam
Inlägg
18.274
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Sv: Easy dicer plus

Vete fan hur det går till men huvudsaken är väl att "the world goes around"! Reklamens makt över människorna har ju för länge sedan övertrumfat kyrkans självpåtagna monopol på själarne, i varje fall i de "civiliserade" länderna!

Jappe
 

Lovisa

HBK Medlem
Inlägg
1.478
Kommun
Höganäs
HBK-Nr
5889
Medlemskap
2025
Sv: Easy dicer plus

Jag köpte allt extra man kunde och gav bort en omgång till husbilskompisar. Man kan också ha en hemma och en i bilen.

Det finns olika "knivar" som du lätt byter beroende på vilken form du vill ha på det du ska hacka.
 
F

F.d. 53308

Guest
Sv: Easy dicer plus

Jag beställde en på e-bay den 28/4 och idag 3/5 hade jag den i postlådan. :) Jag betalade 23,45€ inklusive frakt. Skulle jag köpt den från Tvins hade priset blivit över 90 € och det är nog alldeles för mycket för en sån grej. Så jag är nöjd, blir nog bra med en sån i husbilen!
 

lenmar

HBK Medlem
Inlägg
1.315
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
4769
Medlemskap
2024
Sv: Easy dicer plus

Idag kom min IcerDicerPlus från China. Hur kan det vara möjligt att bara betala 130 kr inkl. frakt när samma kostar 599 kr på tvins.com?
Lennart
 

JANKRO

HBK Hedersmedlem
Inlägg
5.605
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
854
Medlemskap
2040
Sv: Easy dicer plus

Idag kom min IcerDicerPlus från China. Hur kan det vara möjligt att bara betala 130 kr inkl. frakt när samma kostar 599 kr på tvins.com?
Lennart
----------------------------------------------------------------------------------------------
Enkelt. Den ligger väl på ca. 20:- netto från fabrik. Sedan beror det väl mest på hur många mellanhänder som skall leva på den, och hur många hundratals procent som våra närstående firmor vill ha i vinst :wink:.

M.v.h. JANKRO.
 

noynoy

HBK Medlem
Inlägg
475
Kommun
Nacka
HBK-Nr
6739
Medlemskap
2024
Sv: Easy dicer plus

Har precis fått en Nicer dicer plus och kan varmt
rekomendera den. Så lätt att hacka , skiva, riva,
Klyfta, tärna mm. Sen bara att skölja av. Den ska
absolut med i hb i sommar...
Noynoy
 
Toppen