Eftersom Telia alltid var dyrast på allting så lämnade jag det bolaget med min väl inkörda epostadress. Efter div. krångel med andra bolag med mer eller mindre väl fungerande epostsystem så fixade jag till slut ett konto hos Spray via Outlook express som fungerade någorlunda tillfredsställande ett par år tills de plötsligt ville ha betalt för att jag skulle slippa deras närmast outhärdliga reklam och kändistjafs. Nu har jag haft gmail ett tag och det har fungerat hyfsat men idag försvann min inkörda adress bara för att jag fixade en alternativ epostadress hos dom. Giv mig styrka! Jag har suttit i timmar med att försöka aktivera multiinloggning men nu ger jag upp och önskar detta bolag åt ett håll där pepparn växer!
Hur gör ni andra för att slippa hålla på med ständiga inloggningar och alla de satans verktyg vissa bolag skapar för att trakassera sin kunder. Jag minns den ljuva tiden för länge sedan när jag hade Outlook express och allt fungerade glimrande utan några som helst exter!
Mycket upprörd Jappe
Hur gör ni andra för att slippa hålla på med ständiga inloggningar och alla de satans verktyg vissa bolag skapar för att trakassera sin kunder. Jag minns den ljuva tiden för länge sedan när jag hade Outlook express och allt fungerade glimrande utan några som helst exter!
Mycket upprörd Jappe