• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

E-postadresser

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040
Kära HBK Medlemmar

Precis som förra året så går vi ut med en påminnelse om betalning redan i Oktober. Orsaken är att sprida inbetalningarna så att inte arbetsbördan för medlemsservice blir för stor runt Jul o Nyår.

Vi arbetar ju ideellt och det är ett stort arbete som krävs att hantera alla inbetalningar.

Jag beklagar att eposten gick ut, det var inte meningen utan var ett misstag från min sida.
Det kommer ett riktigt utskick något senare.

Håkan

Detta skrev Håkan i en annan tråd.

Det finns en positiv följd av utskicket, nämligen att det visade sig finnas ett 50-tal medlemmar som har angivit fel e-postadress i sin profil, så mejlen har gått i retur.

Ni som inte fått något mejl, vänligen kolla under er profil att ni har rätt e-postadress, kanske har ni gjort ett skrivfel eller bytt e-postadress sedan ni anmälde er.

F

F.d. 4879

Guest
Sv: E-postadresser

Min mailadress stämmer men jag har inte fått något mail.

Håkan

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
1
Medlemskap
2049

Eftersom det var ett misstag att eposten gick ut och att den var felaktigt formaterad så har säkert en hel del epostprogram klassat det som spam.
Det är också möjligt att inte alla hann gå ut.

JanneW

HBK Medlem
Kommun
Örnsköldsvik
HBK-Nr
1335
Medlemskap
2025

Nej, det har inte hamnat som spam heller....
Så jag föreslår ni kikar på er egen distr lista om den är korrekt

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040

Listan som användes är hämtad från profilerna. Det är därför viktigt att uppgifterna ni har angett är riktiga. OBS! Det är inte säkert att alla har fått detta utskick, se Håkans inlägg #5 i denna tråd.

Toppen