• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Dumo reisemobile dulmen

Argos 747

HBK Medlem
Kommun
Vara
HBK-Nr
7399
Medlemskap
2025
Hej har lagt handp 1000 euro på en burstner ixeo 710 2011. Jag har köpt den på dumo reisemobile i dulmen finns det någon som handlat av dem tidigare. Jag skall flyga till dusseldorf och sedan ta tåget till buldern. Någon som gjort denna resa förut eller kan tipsa om var jag hittar info om tågtidtabell och priser. Men framförallt hur var personalen på firman.

F

F.d. 53284

Guest
Sv: Dumo reisemobile dulmen

En fullständig katastrof.
Förra året bestämde jag mig för en Sunlight T67 6 månader gammal.
Affären gjordes upp tre månader innan leverans, två dar innan ringer säljaren och meddelar att de inte 'kan hitta bilen', är uthyrd någonstans i Frankrike!!!
En dag innan ringer han igen och säger att de har en likvärdig.
Väl på plats finns ingen bil som avtalat. 8 timmar senare dyker en bil upp som har gått ca dubbelt så långt som avtalat och repig och i allmänt dåligt skick.
Jätteproblem att få tillbaka betald kontantinsats.

Så lycka till.

Argos 747

HBK Medlem
Kommun
Vara
HBK-Nr
7399
Medlemskap
2025

hej det var inte bra att höra jag kanske har gjort bort mej ordentligt då men jag fick ett seriöst intryck av dem hoppas det inte är lika illa nu då. Bilen verkar ju vara ok och det har varit ett bra bemötande från deras sida hittils i alla fall.

Daniel K

FD HBK Medlem
Kommun
Luleå
HBK-Nr
8801
Medlemskap
2022

Jag har köpt en lätt begagnad husbil där och det funkade bra. Vi hade en konstruktiv prisdiskussion på plats som föll hyfsat väl ut och det blev även en del extrautrustning. Josef, som säljaren hette, är kanske inte den trevligaste person jag mött men affären sköttes korrekt. Om trevligt bemötande har hög prioritet så bör du nog kolla med någon annan säljare hos företaget ;). Övrig personal som jag träffade där var mycket trevliga och hjälpsamma.

Firman ligger i Hiddingsel ca. 4 km sydost om Buldern.

Argos 747

HBK Medlem
Kommun
Vara
HBK-Nr
7399
Medlemskap
2025

hej då ka jag slappna av kanske? det verkar som det går fel i affärer på alla firmor ibland. Eller tycker du jag skall vara orolig över köpet?

Daniel K

FD HBK Medlem
Kommun
Luleå
HBK-Nr
8801
Medlemskap
2022

Det handlar om en ganska stor aktör som gav ett seriöst intryck när jag var där för ett år sedan. Men visst, det kan ändå gå snett ibland i affärer.

Toppen