• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Dum fråga om medlemsavgiften för 2013

D

Deleted member 11118

Guest
Ibland är det bara tomt i huvudet och inget fungerar. Hur gör man för att betala medlemsavgiften för 2013 och hur betalar man den är den 100 kr. Ursäkta röran i huvudet, jag bygger om:twitcy:

arnew

HBK Medlem
Kommun
Sotenäs
HBK-Nr
6529
Medlemskap
2025
Sv: Dum fråga om medlemsavgiften för 2013

Här skulle man väl kunna lägga till " Kan man inte betala 200-300 kr så behöver man inte tänka på det på några år?"

SirMcLain

HBK Medlem
Kommun
Spanien
HBK-Nr
4832
Medlemskap
2026

Jag betalade kontant på elmia mässan, men annars såstår det på första sidan kontonummer och allt. Glöm inte att ange HBK nr

23289_113982765311765_4218_n.jpg

T

Teddi

Guest

är det klart att det blir medlemsavgift nästa år??
jag tar ett sabbatsår,,har inte aktiv tid här nästa år,,

ock då tänker ja inte betala,,tänkte komma tillbaka 2014,,

T

Teddi

Guest

tack snälla:Dmen,ja har inga problem med hundra spänn,,
i januari innebär det runt 2 milj,,i en ideell klubb,,där bara 10.000 har gått till en vask,,som alla andra medlemmar så har jag en åsikt om detta,,men är det inte läge att först skapa bra förutsättningar med dom medel som finns tillgängliga?
idag är det ju problem( ett angenämt sådant) att det finns för mycke kontanta medel,,
om detta är kontroversiellt så får de väl tas bort,,

i annat fall kan ja tänka mej ett mail,,

ja tycker bara att vi skall använda medlemmarnas pengar,,på bästa sätt,,ock då naturligtsvis när dom finns tillgängliga,,

F

F.d. 29841

Guest

hej Kenth.
Varför ska han betala in 500:- Du drog inte av räntan. Det räcker ju med 490;-
Du kan ju göre en kontrollräkning .
Ha det i höstmörkret.
/Vidhem

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040

Tänk på att om man hoppar över ett år så får man betala nytt inträde + årsavgiften = kr200.- så det lönar sig inte, dessutom får man nytt HBK-nr!

T

Teddi

Guest

Tänk på att om man hoppar över ett år så får man betala nytt inträde + årsavgiften = kr200.- så det lönar sig inte, dessutom får man nytt HBK-nr!

ja vet gunnar,,ja har länge sökt samarbete med andra medlemmar,,ock var själv med i kommungruppen där de tog ett arupt slut,,ett slut som ja själv försvarade med näbbar o klor, i klubbens färger,,,
vad ja förstår så blir det inget mer,,uran bara det personliga engagem,

ock detta är ju frivilligt som allt annat,,
så ja vet att det kostar 200 spänn att gå in som ny medlem,,ja har gjort det innan,,

Sonic

FD HBK Medlem
Kommun
Ekerö
HBK-Nr
9209
Medlemskap
2023

Vill bara klarlägga om jag räknar fel?
200 bagare-100 för överhoppat medlemskap i 1 år =100kr
Att man får nytt nummer skall väl inte spela nån roll för det kommer väl nya dekaler:D

Bosse

F

F.d. 5080

Guest

ja vet gunnar,,ja har länge sökt samarbete med andra medlemmar,,ock var själv med i kommungruppen där de tog ett arupt slut,,ett slut som ja själv försvarade med näbbar o klor, i klubbens färger,,,
vad ja förstår så blir det inget mer,,uran bara det personliga engagem,

Nu blir i alla fall jag nyfiken. Kommungruppen? Vad är detta och varför tog det slut?

//Lasse Kba

F

F.d. 25270

Guest

Jag har 0% ränta på mitt lönekonto.

Varför flyttar du inte pengarna till ngn internetbank. Man får ju inte göra reklam här men jag har mina pengar i en bank som ger mer än 3% ränta vilken utbetalas varje månad. Obegränsat antal kostnadsfria uttag och den statliga insättningsgarantin gäller. 3% är kanske inte så mycket men i varje fall mer än 0%.
Mvh
Harry Hymer

Toskana650

HBK Medlem
Kommun
Järfälla
HBK-Nr
4799
Medlemskap
2026

Vill bara klarlägga om jag räknar fel?
200 bagare-100 för överhoppat medlemskap i 1 år =100kr
Att man får nytt nummer skall väl inte spela nån roll för det kommer väl nya dekaler:D

Bosse

Du räknar fel Yalla Yalla!:)
Om man hoppar över 2013 får man som Gunnar skriver betala 100 kr startavgift + 100 kr årsavgift för 2014, dvs 200 kr för det första medlemsåret. Då sparar man ju inget på att hoppa över ett år!
PO

Sonic

FD HBK Medlem
Kommun
Ekerö
HBK-Nr
9209
Medlemskap
2023

Du räknar fel Yalla Yalla!:)
Om man hoppar över 2013 får man som Gunnar skriver betala 100 kr startavgift + 100 kr årsavgift för 2014, dvs 200 kr för det första medlemsåret. Då sparar man ju inget på att hoppa över ett år!
PO

Vem har pratat om att man sparar... inte jag iallafall...
Ville bara klarlägga enkel matematik.

I skolan fick jag lära mej, att lägger man ihop 1 hötapp + 1 hötapp= 1 hötapp :D

lika väl som att 100kr+100kr =200kr-100kr blir 100kr , rätt eller hur ?

Kan man då säga att man lånar en hundring 1 år av HBK 2013 ? :)

Bosse

Toppen