D
Deleted member 11118
Guest
Ibland är det bara tomt i huvudet och inget fungerar. Hur gör man för att betala medlemsavgiften för 2013 och hur betalar man den är den 100 kr. Ursäkta röran i huvudet, jag bygger om
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
är det klart att det blir medlemsavgift nästa år??
jag tar ett sabbatsår,,har inte aktiv tid här nästa år,,
ock då tänker ja inte betala,,tänkte komma tillbaka 2014,,
är det klart att det blir medlemsavgift nästa år??
jag tar ett sabbatsår,,har inte aktiv tid här nästa år,,
ock då tänker ja inte betala,,tänkte komma tillbaka 2014,,
Jag kan sponsra dig bara för att jag gillar dig.
hej Kenth.
Varför ska han betala in 500:- Du drog inte av räntan. Det räcker ju med 490;-
Du kan ju göre en kontrollräkning .
Ha det i höstmörkret.
/Vidhem
Tänk på att om man hoppar över ett år så får man betala nytt inträde + årsavgiften = kr200.- så det lönar sig inte, dessutom får man nytt HBK-nr!
Tänk på att om man hoppar över ett år så får man betala nytt inträde + årsavgiften = kr200.- så det lönar sig inte, dessutom får man nytt HBK-nr!
ja vet gunnar,,ja har länge sökt samarbete med andra medlemmar,,ock var själv med i kommungruppen där de tog ett arupt slut,,ett slut som ja själv försvarade med näbbar o klor, i klubbens färger,,,
vad ja förstår så blir det inget mer,,uran bara det personliga engagem,
hej Kenth.
Varför ska han betala in 500:- Du drog inte av räntan. Det räcker ju med 490;-
Du kan ju göre en kontrollräkning .
Ha det i höstmörkret.
/Vidhem
Jag har 0% ränta på mitt lönekonto.
Vill bara klarlägga om jag räknar fel?
200 bagare-100 för överhoppat medlemskap i 1 år =100kr
Att man får nytt nummer skall väl inte spela nån roll för det kommer väl nya dekaler
Bosse
Du räknar fel Yalla Yalla!
Om man hoppar över 2013 får man som Gunnar skriver betala 100 kr startavgift + 100 kr årsavgift för 2014, dvs 200 kr för det första medlemsåret. Då sparar man ju inget på att hoppa över ett år!
PO