Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Frågan är intressant. För paret som det gäller. Men vi kan ju gissa?
Det finns ju två sidor av myntet, om inte det parvisa synkroniseringen är 100%. Om det är det, så blir det ännu intressantare, jag menar vart tog individerna vägen?
Jag föreslog ett dubbelnamn för min fru ang. detta forum, men hon blånekade. Aldrig i livet som du går på! Då skulle ju folk tro att jag står bakom dina åsikter..
I vårt fall beror det på "skamkänslan". En del personer tror att det finns någon central kommite som håller reda på allt och delar stilpoäng vilka sedan i livets slut sammanräknas och det slutliga statuspoängen faststälts. Det i sin tur avgör vart man hamnar. Sedan finns det sådana som jag som vill hamna där det är mest intressant och oförutsägbart. Inte har jag ont av värme heller. Man behöver knappt några poäng alls...
Måste man ha husbil för att vara med i Husbilsklubben?
Jag trodde ni hade dubbelnamn, BigSpender.
Big = Herrn
Spender = Frun
Tja, det är ju Knarrevik som tar upp saken "under markisen" och där skall man ju ventilera allt möjligt. Åke & Gertie kan jag hålla med om, men vill man ha pseudonym och det är tillåtet, så varför inte? Kanske inte lika seriöst under pseudonym, men det kan finnas många anledningar att ha pseudonym istället för sitt riktiga namn.
Fortfarande undrar jag över signaturer som tackar för person påhopp. Kan inte någon förklara för mig hur man tänker där, samtidigt som man är mån om en "trevlig anda" på forumet? Jag får inte det att gå ihop...