• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Du & jag

F

F.d. 16416

Guest
Sv: Du & jag

Grattis till er båda!
Minns ni något av filmen???

Roadglider

T

Teddi

Guest

härligt,,ja ligger tre år efter 1965,,men va gör de:msn_laugh: har du lagt märke till allt tjafs- småbråk ock dylikt slutar alltid med en kram,,
ock ibland ännu bättre,,
måste tillägga,de är 40-talisternas stora styrka att hålla ut:msn_laugh: vi har mycke o lära ungdomarna,,:blabla: stort grattis,,teddi,,

F

F.d. 50209

Guest

Tinne och Arne hälsar och grattar, men ligger många många år efter.
Arne undrar vad hon har på fötterna?

F

F.d. 50209

Guest

Fanns ingen Östergatan i Stockholm ???:msn_embarrassed: men träskor hade vi och dem köpte vi på Oscaria i Kärrtorp :msn_wink:

Leif C

HBK Medlem
Kommun
Borgholm
HBK-Nr
4652
Medlemskap
2025

Bilden är tagen i Ängelholm i Skåne därav den skånska nationalfotbeklädnaden som är "tollor" (trätofflor).
Det fanns 3 biografer i Ängelholm på den tiden Röda Kvarn, Scala och Roxy tror jag det var.

Mvh.
Leif C

quest

HBK Medlem
Kommun
Båstad
HBK-Nr
695
Medlemskap
2025

Den 3dje "bian" hette Reckord. Där kunde man komma in, om man hade tur, innan man fyllt femton. Om det var barnförbjudet.:msn_embarrassed:

Senast ändrad:

Leif C

HBK Medlem
Kommun
Borgholm
HBK-Nr
4652
Medlemskap
2025

Efter 32 år i Ängelholm -65 - 97 och många besök i Ängelholm från -62 av samma anledning som du, känner man sin stad. Har även gjort lumpen på F10 -61/-62.

Hälsningar
Leif C

F

F.d. 50209

Guest

Än en gång stort GRATTIS!!!
Men nu måste jag med mitt goda minne rätta dig.
På mina träbonnar står det Samuelsson, men du var bra nära. :msn_wink:
Kram till er båda från Tinne

vitaby

FD HBK Medlem
Kommun
Simrishamn
HBK-Nr
2521
Medlemskap
2021

Grattis!

Den 1/2 1959 höll vi också varandra i handen för första gången i skydd av mörkret i biosalongen och vi har också fortsatt med det!

I dag firar vi 50-årig bröllopsdag!:msn_laugh:

Det där att ha en hand att hålla i, det känns bra. Det är TRYGGHET i ett nötskal.

Ha en god fortsättning och fortsätt hålla handen!

Karin i Vitaby

Toppen