• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

driver hbk ställplats på vinön örebro?

lars o margareta

HBK Medlem
Kommun
Hudiksvall
HBK-Nr
6977
Medlemskap
2024
Sv: driver hbk ställplats på vinön örebro?

Den här hembygdsförening eller vad det nu var kanske tycker det är bättre att det parkerar 3 bilar för 40 kr än ingen för 100kr.
ja det tycker ja oxså , och betalar hellre 40- än 100 kr,,,men det är ändå fel att använda HBK loggan ,hälsningar lasse

D

Deleted member 11118

Guest

Hur loggan används är svårt styra över då folk som har den kan klistra den överallt. Sånt får vi nog leva med oavsett vad vi tycker. Samma problem för alla föreningar som har en logga som klistermärke. Det är tyvärr den verkligheten vi lever i.

Esbjörn

HBK Ställplatsgrupp
Kommun
Osby
HBK-Nr
2497
Medlemskap
2025

Det kan också vara så, att man klistrar "sin" dekal för att visa att man varit där.
Jag har hittat platser i Europa där man haft 100-tals dekaler på sin anslagstavla (eller vad det nu var)

P

Peter Pettersson

Guest

. Står ju vad dom använder pengarna till. Så det är mycke bra reklam för husbilsklubben. Men gnäll på dom så försvinner säkert plattsen :wub:

Senast redigerad av en moderator:
B

Boxer

Guest

Jag lägger snart ner det här. Gnälligare människor än husbilsfolket finns inte.
I andra kretsar visar man när man gillar något.
Baren på ett känt MC-hotell i Tyskland gillat av hundratals klubbar.

Bilagor

• Villan 2.jpg
    Villan 2.jpg
    4,8 MB · Visningar: 11

lars o margareta

HBK Medlem
Kommun
Hudiksvall
HBK-Nr
6977
Medlemskap
2024

Hur loggan används är svårt styra över då folk som har den kan klistra den överallt. Sånt får vi nog leva med oavsett vad vi tycker. Samma problem för alla föreningar som har en logga som klistermärke. Det är tyvärr den verkligheten vi lever i.
ja men dom som tömmer pengaburken
kan (ska)TA BORT DEN,

Lars o Annica

HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
8996
Medlemskap
2024

ja men dom som tömmer pengaburken
kan (ska)TA BORT DEN,

Här har ett byalag gjort det de flesta av oss efterlyst i hundratals trådar dvs ordnat en fin plats till mycket rimligt pris, ändå lyckas du få till fyra inlägg som har en väldigt negativ klang.trist.
Blir det någonsin tillräckligt bra?

Hade Lars

lars o margareta

HBK Medlem
Kommun
Hudiksvall
HBK-Nr
6977
Medlemskap
2024

ja du lars ,o annicka, ja tycker visst att det bra med sådana platser , det är användan av loggan som jag ifrågasatt, OBS att den första i inlägget frågade faktist om HBK drev denna plats;;hälsningar lasse

F

F.d. 7023

Guest

Hej,
Om man läser inlägg nummer fyra (4) gjort av "peppar" (tillika trådskapare) framgår det tydligt av anslaget vid mjölk-krukan vem/vilka som driver ställplatsen.
För övrigt är jag lite nyfiken på vad missbruk av loggan är för något som nämns i inlägg nummer 5?
Finns det reglerat någonstans vad missbruk av loggan är för något?
Önskar alla trevliga HBK'are en fortsatt härlig dag.

peter
P.S. STORT tack till bya-laget för att husbils-åkare är välkomna till Vinön! D.S.

Senast redigerad av en moderator:

lars o margareta

HBK Medlem
Kommun
Hudiksvall
HBK-Nr
6977
Medlemskap
2024

Ja du Perka ,Missbruk , finns säkert lika många åsikter som det finn HBKare, men om det var min kruka så hade ja tagit bort märket !Om inte HBK var inblandat (och det var dom ju inte,) oavsett om det var HBK eller någon annan husbil/husvagnsklubb, eller något som kan tolkas som att fler en byalaget är inblandade;;;HÄRMED avslutar jag denna diskussion ,Hälsningar Lasse,
PS låter jag Gnällig så kan det bero på att jag är NÄRKING,DS och då blir det väl en tråd av det??

I

Iveco 35

Guest

Står just nu på denna underbara plats och kan medela att loggan nu är borttagen så att ingen behöver reta sig på detta. Loggan kan kanske komma att uppsättas igen fast då på ett annorlunda sätt.
Olle .

F

F.d. 25045

Guest

40 spänn är som det ska tycker ja, vill man bidra med mer är det nog ok .

Toppen