• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Driftsstopp - Vi har hatt nedetid.

H

hianders

Guest
Sv: Vi har hatt nedetid.

Vilken lättnadens suck när sidan fungerade igen! Man blir ju så orolig när det inte fungerar. Det är absolut något som fattas en när inte Husbilsklubben.se hemsida inte fungerar. Ni gör att fantastiskt jobb alla i webadmin :)

fru hianders/Inger

Rolf & Gunilla

FD HBK Medlem
Kommun
Vadstena
HBK-Nr
2927
Medlemskap
2021
Sv: Vi har hatt nedetid.

Vilken lättnadens suck när sidan fungerade igen! Man blir ju så orolig när det inte fungerar. Det är absolut något som fattas en när inte Husbilsklubben.se hemsida inte fungerar. Ni gör att fantastiskt jobb alla i webadmin :)

fru hianders/Inger
Håller med Inger kunde inte sagt det bättre själv.
PHU vad orolig man blev under stoppet !!
Gunilla

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Sv: Driftsstopp - Vi har hatt nedetid.

Jeg har nå finlest loggene på serveren, og den mistet kontakt med omverdenen kl 00:40, men fortsatte til ca. 05:00 før den også mistet strømmen. Kl 10:17 var allt klart for start av web-tjenesten som jeg satte i gang 10:20

Eila & Pentti

HBK Medlem
Kommun
Tranemo
HBK-Nr
4285
Medlemskap
2026

"Hur överlevde vi för 20 år sedan???"
Man lade sig bredvid tanten och efter ett tag gick man upp igen med svettig panna..........

Esbjörn

HBK Ställplatsgrupp
Kommun
Osby
HBK-Nr
2497
Medlemskap
2025

Numera är det katten eller hunden som värmer:D

F

F.d. 3088

Guest

Litt etter midnatt så stoppet en hel serverhall hos Crystone på grunn av at kjølemaskinen brøt sammen. Denne var ferdig reparert ca. kl 10 i dag og 10.20 var også husbilsklubben.se sin web oppe og tilgjengelig.

Hur många mail fick ni av medlemmar som undrade vad som hänt.:confused:
Dom kom väll i så fall när servern var uppe igen

Gurra

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040

Det kom inga mail som undrade vad som hänt! Ett mail och ett tfn-samtal talade om att det hänt. Medlemmarna vet att webadm gör allt för att hemsidan skall fungera.

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027

Till Webbarna:
dans-rij.gif
Från Ludde, som också saknade HBK i morse! (som ska kopiera medlemslistan och lägga på hårddisken, så man kan ringa eller meddela sig utan att behöva komma in på sidan och leta tel. nr, som tur var hade jag iallafall en mailadress och ett tel. nr till två andra medlemmar, så jag kunde kontakta dessa och konstatera att det inte var handhavandefel från min sida...(vilket inte alls är ovanligt i och för sig...!))

Toppen