Nyhem 3
FD HBK Medlem
För två år sedan började jag och min fru att prata om vad vi skulle vilja göra på ålderns höst. Det är ju så att pensionsåldern kommer ifatt oss vid midsommar. I den vevan läste vi en artikel om några "stollar" som åkte till Spanien över vintrarna i en liten husbil. Jag kom av en tillfällighet in på Husbilsklubbens hemsida och fastnade där. Det sådde ett frö som växte och växte och växte..
Vi vill tacka ALLA för alla tips, ideer och tankar som vi har läst på forumet.
Det lilla fröet har nu vuxit till en Adria Coral 670 SL som vi hämtade i fredags och nu står på parkeringen för ilastning. Vi börjar med lite turer över helgerna, sedan litet norrut över sommaren och i höst börjar DRÖMÄVENTYRET.
Än en gång ett jättetack för alla råd och synpunkter som vi troligen inte hade tänkt på själva förrän det varit för sent (t.ex. lastförmåga).
Vi vill tacka ALLA för alla tips, ideer och tankar som vi har läst på forumet.
Det lilla fröet har nu vuxit till en Adria Coral 670 SL som vi hämtade i fredags och nu står på parkeringen för ilastning. Vi börjar med lite turer över helgerna, sedan litet norrut över sommaren och i höst börjar DRÖMÄVENTYRET.
Än en gång ett jättetack för alla råd och synpunkter som vi troligen inte hade tänkt på själva förrän det varit för sent (t.ex. lastförmåga).