• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Drömmen blev sann....

Nyhem 3

FD HBK Medlem
Kommun
Karlskrona
HBK-Nr
8346
Medlemskap
2023
För två år sedan började jag och min fru att prata om vad vi skulle vilja göra på ålderns höst. Det är ju så att pensionsåldern kommer ifatt oss vid midsommar. I den vevan läste vi en artikel om några "stollar" som åkte till Spanien över vintrarna i en liten husbil. Jag kom av en tillfällighet in på Husbilsklubbens hemsida och fastnade där. Det sådde ett frö som växte och växte och växte..
Vi vill tacka ALLA för alla tips, ideer och tankar som vi har läst på forumet.
Det lilla fröet har nu vuxit till en Adria Coral 670 SL som vi hämtade i fredags och nu står på parkeringen för ilastning. Vi börjar med lite turer över helgerna, sedan litet norrut över sommaren och i höst börjar DRÖMÄVENTYRET.
Än en gång ett jättetack för alla råd och synpunkter som vi troligen inte hade tänkt på själva förrän det varit för sent (t.ex. lastförmåga).

Bengt-Åke Linder

HBK Medlem
Kommun
Falköping
HBK-Nr
1424
Medlemskap
2025
Sv: Drömmen blev sann....

Ni kommer väldigt snart märka hur underbart det är med husbil och det finns även många träffar att åka på samt är det inte nödvändigt att lägga dyra pengar på campingplatser utan det finns så kallade ställplatser som man kan stå på och det finns listor över vart dom är placerade i hela europa .

Nyhem 3

FD HBK Medlem
Kommun
Karlskrona
HBK-Nr
8346
Medlemskap
2023
Sv: Drömmen blev sann....

Det är också en sak som vi har lärt oss mycket om här. Nu ligger Stellplätze in Europa på nattduksbordet för ingående studier.

Toppen