Startade trippen mot Borlänge vid 15,30:Hade precis fått på allround däcken. Vi tankade i lite vatten innan o kollade om allt funkade .Men icke pumpen, tog 3 cola flaskor med oss med vatten ifall det ej skulle tina.Här hade vi lite snö men snön förvann ovanför Gränna Skönt.Stannade på mc Donalds innan Örebro.Zimba fick också en liten burgare men han hinner ju ej att smaka sväljer det helt.Stackarn han är alltid utsvulten.Kom upp till Borlänge hittade direkt vägen till Torsång.Kollade i backspegeln på den lilla vägen o sa till Ragge varför kör inte personbilen om för jag kör ju sakta. Det förstod jag vid första rondellen i Torsång.Glashalt.Vi hittade de andra hbk arna vid kyrkan ,han precis o stanna och vips så kom Gert o bjöd in oss i deras rymliga husbil ,ta bara med en pall sa han.Vi gick över till dom när vi bäddat. Där satt ju halva hbk redan, men fick plats vi med 10 stycken var vi då.Sedan kom Kumani o traskade in.Det var kul o träffa detta gäng för hemma hos oss skulle man ju prata med hela hbk gänget,han ju ej o prata så mycket då.Kan säga att bilen var inte full hade fått in ett flertal till. Kl 12,00 skulle jag gå o lägga mig gick då över o skulle öppna dörren Låst. Nycklar inne i husbilen o där låg Gustav o hunden.Försökte väcka med att banka men icke ville ju inte väcka Lasse o de andra ,gick o hämtade Ragges mobil ringde in försökte väcka Gustav ,efter en kvart vaknade han.Det var nog Zimba som fått ner knappen Det gör man inte om mer.Sov så gott i bilen, första gången med värme på.Gick upp vid 8 ut med hunden lika halt ,som tur var fanns ju hembygdsgården där så man kunde släppa hunden där. Fortsättning följer.