• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Dom kom tidigt i år

F

F.d. 52945

Guest
Sv: Dom kom tidigt i år

Vinter täckerna.Eller hur?
/Vidhem
Kompis/trätobroder!!
Anitingen fel bild el. behöver du ett teleobjektiv

P.s ölen väntar på dig i norra Polen, så kom igen nu med ett datum typ november (kanske i Rydebäck el. Tosteberga el. Ystad reningsverket)så att din supervinterhusbil klarar skånetemperarturen...;)!
(fast den kommer nog att svettas ändå he,he) har en känsla att andra vill oxå vill språkas med dig/oss
;):D:D
Mvh
Pilot

F

F.d. 29841

Guest

Tja på Er
Kan Ni inte samla till ett vintertäcke åt mig, så jag slipper känna mig utanför.
Ludde Knutsson kan du inte komma upp till Sverige och ta några kort på vårat Tampongtryckeri också.?
Pilot. Klara man sig i Nord Polen utan språket,jag har jämt göra med Skånskan.
Ha det till näst gång i hörs.
/Vidhem

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027

Vidhem, eftersom våra vinterbilar inte var så dyra i inköp hade vi själva råd med vintertäcke :D:twitcy:

Sen är Ludde rätt purken på dig nu för att du kallar honom Knutsson...han heter faktiskt Kuddsson...;) ....och dessutom är vi inte utomlands, vi är hemma, på Sveriges framsida, Västkusten....:cool:

121006.002.jpg

F

F.d. 55370

Guest

Vidhem det är bra på denna sidan nyår för dom har inga möss med än värre till våren när dom kommer ut igen :wideeyed::wideeyed:

Bengt-Åke Linder

HBK Medlem
Kommun
Falköping
HBK-Nr
1424
Medlemskap
2025

Vidhem ... Du tror att det är din Nordic som håller värmen så bra men jag tror mera på att det är ditt varma hjärta som håller bilen varm .

Jag passar på att bifoga en bild som borde vara i tråden utsikt från bilen ....
Detta är sett från matplatsen ut mot hytten i en Nordic . ;) ;) ;)

Bilagor

• utsikt från hytten i en Nordic.jpg
    utsikt från hytten i en Nordic.jpg
    271,4 KB · Visningar: 2
Toppen