• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Dokusåpa från Böda sand

LasseG

HBK Medlem
Kommun
Norrtälje
HBK-Nr
7926
Medlemskap
2026
Sv: Dokusåpa från Böda sand

Brukar titta på detta!
Man kan ju tycka vad man vill om programmet som sådant, men det ger lite sommarkänsla tillbaks i alla fall! Stod en natt på Böda samtidigt som dom spelade in årets avsnitt, men jag tror vi lyckades undvika att komma med i bild! :)

Tommy-59

HBK Medlem
Kommun
Nässjö
HBK-Nr
2475
Medlemskap
2025

Det är som LasseG skriver man tittar på programmet för att få lite sommarkänsla.

MEEEEN...man blir helt klart övertygad om att campingplatser ska undvikas så långt det är möjligt. Närmare förklaring för detta behövs förhoppningsvis inte.

//Tommy

Senast ändrad:

MaBi

HBK Valberedning
Kommun
Ljungby
HBK-Nr
6550
Medlemskap
2025

Hej! Vi stod på Böda hamns ställplats vid midsommar och tog en cykelrunda upp till Böda sand på midsommardagen, så jag hoppas att vi inte hamnar med på inspelningen!
:yes:
mvh Birgittha och Mats

F

F.d. 55256

Guest

Såg ett halvt avsnitt förra gången det sändes. Har sällan bott på campingplatser och när man vilka intriger och grupptryck som visas, stärker det min övertygelse om att jag inte ska bo på camping. I alla fall inte säsongvis. Men smaken är som baken; delad. Dom som är där trivs och har trevligt. Tur att vi alla (än så länge) har vårt fria val.
Ove.G

Toppen