• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Djuuuuuuuuuuuuuurgårn

Calle Bonath

FD HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
1259
Medlemskap
2023
Sv: Djuuuuuuuuuuuuuurgårn

Jo, jag ingår i ensemblen för Svansjön. I öppningscenen när svanarna glider ut på sjön, så i kanten ligger det några stora stenar, och en av dom är jag....
Annars är curling och handboll sevärda, för att inte tala om "The noble art of self defence".
Calle

bror.axelson

HBK Medlem
Kommun
Järfälla
HBK-Nr
1072
Medlemskap
2026

Förtydligande.
Djuuuuurgården är en lite ö som nås via en gammal bro från Strandvägen. Denna ö är kanske mest känd för nöjespalatet Gröna Lund och förvissa Skansen men också Seglora kyrka, Wasamuseet ..................................

F

F.d. 13449

Guest

Förtydligande.
Djuuuuurgården är en lite ö som nås via en gammal bro från Strandvägen. Denna ö är kanske mest känd för nöjespalatet Gröna Lund och förvissa Skansen men också Seglora kyrka, Wasamuseet ..................................
palats??????????

Ö

örjan o irene

Guest

Seglora kyrka tillhör Seglora i Västra Götaland..Den blev tvångsförflyttad till Djurgården!!

Eila & Pentti

HBK Medlem
Kommun
Tranemo
HBK-Nr
4285
Medlemskap
2026

Jag tycker att ishockey är en fjollsport.
Calle
Samma här!
Folk tror, och spelarna i synnerhet att det är en hård och kondtions krävande sport.

Men jag vet inte någon annan sport där man sitter av mer än 2/3 i avbytarbåset, och om inte det skulle räcka så lägger man krokben för motståndaren så får man 2 eller fler extra minuter i utvisningsbåset.
Det endä man behöver ha i bra form är arslet i den sporten.

KalleiViken

FD HBK Medlem
Kommun
Höganäs
HBK-Nr
300
Medlemskap
2023

På söndag lirar vi skiten av lapparna.........;)

Klassisk novell av Slas

Djurgården, sa killen. Hade han sagt Gnaget. Man fattar ju om en kille säger Gnaget. Till och med IFK eller Hagalund eller Sumpan. Eller Älvsjö eller nåt annat insnöat lag i Tumba. Men Djurgården. Hammarbaj, sa jag. Och så säger killen Djurgården. Vi snacka bara lite löst. Vi snacka om gäng som vi tyckte skulle få finnas. Lag som vi kände för. Jag hade halv pott sagt Reimers. Fast man känner ju mer för Hammarby. Hade jag sagt Reimers hade killen vissnat. Och så säger han Djurgårn. Jag vart förbannad. Ja först var jag inte förbannad. Jag tänkte att killen fattar väl inte bättre..........

F

F.d. 13449

Guest

Samma här!
Folk tror, och spelarna i synnerhet att det är en hård och kondtions krävande sport.

Men jag vet inte någon annan sport där man sitter av mer än 2/3 i avbytarbåset, och om inte det skulle räcka så lägger man krokben för motståndaren så får man 2 eller fler extra minuter i utvisningsbåset.
Det endä man behöver ha i bra form är arslet i den sporten.
Spelat en hockeymatch själv?
Alltid väldigt lätt o vara soffexpert.

lillian och reidar

HBK Medlem
Kommun
Stenungsund
HBK-Nr
2179
Medlemskap
2024

Hej
Jag tror att bägge 08 lagen åker på pisk.
En final i globen mellan AIK- DIF är teoretisk möjlig men föga trolig.Ingen av lagen överlever semie.
FBK går med all säkerhet till final troligen mot Linköping men det skall ju spelas om det.
2179:music-icon:Tidigare rättskipare.

Senast ändrad:
F

F.d. 29925

Guest

Det borde räcka att FBK hänger ut tröjorna för att skrämma motståndara.:twitcy:

T

Teddi

Guest

men frölunda då? dom spelar ju final i lagårdsserien.frölunda--bastuträsk. vi e tre åskådare. alla med fribiljett. HEJA AIK.:D

GöranH

FD HBK Medlem
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
307
Medlemskap
2022

Hej,d klart bor man söder om Norrköping så har man ju inget lag å heja på,å kan man sen inte säga RRRR så blir d ju ännu svårare.....ha d

F

F.d. 7502

Guest

Vi AIK:are har väntat länge, kämpat och slitit-och suckat och hoppats, nu är uppe i ringen mot FBK här i Karlstad, en sak är säker det blir lapp på luckan när Gnaget kommer till stan. Till och med hockeybortskämda Värmlänningar kommer att fylla arenan, man kommer att vara nyfikna på hur ett lag kan komma så långt på ren "stönighet" och klubbhjärta trots tunn plånbok. Vi viker inte ner oss mot FBK bara så att ni vet ....
16 000 medlemmar har inte fel.

Senast redigerad av en moderator:
Toppen