• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Discovery channel

A

Amatören

Guest
Sv: Discovery channel

Det var ju ingen liten bil dom byggde.

Lite skumt hur dom tryckte in tankar och kopplade och sen limmade på golvet ovanpå, det kanske fanns nån dold lucka men det såg ut att vara väldigt svårt att komma åt kopplingar och sånt efter golvet kom på.

coe

HBK Medlem
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
3052
Medlemskap
2025
Senast ändrad:

Dethleffskvalite

HBK Medlem
Kommun
Lomma
HBK-Nr
1035
Medlemskap
2025

Inte så konstigt att där är så mycket som strular på våra bilar när man ser hur det går till. Mycket viktigt med skyddsglasögon men arbetsbyxor med knäskydd har man inte fattat att det är lika viktigt. Lasiga jeans på arbetsplats!!! Ligger på knä och skruvar ihop bilens inredning, man sliter ut en generation i taget. Istället för att beställa rätt längd på chassit så det första man gör på en ny ram är att såga itu den!!! En sak till, dom en för goa där på andra sidan. Dom håller fortfarande på sin heltäckningsmatta.

Tack för påminnelsen Helene & Micke, hade missat detta annars.

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022

Har for dårlig nett her jeg sitter til at jeg fikk sett filmen, men om det er opptaket fra Winnebago Industries som de har sendt et par ganger tidligere så har jeg sett det den gangen. Startet med et Freightliner chassi av pusher type. Monterte på dette alle tanker og lastebokser før tregolvet dekket det hele - byggemåten er den samme på min Australia bygde Winnebago.

Stålrammen i huset og minimal isolasjon er og felles - men amerikanerne putter inn oppvarming, det mangler på Australia varianten om en ikke regner med Reverse Cycle Air Con på 230 Volt.

Toppen