• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Detta med att säga TACK

F

F.d. 6238

Guest
Har Ni tänkt på att i vissa lägen så vet man ibland inte vad eller var man skall säga när någon har gjort något för en eller gjort något som man tycker är generöst eller vad det nu kan vara.

Vi har ett mycket bra ord för detta i Svensk Ordlista.

Ordet är och heter --- TACK---

Tänk på detta , mina vänner, och Ni kommer att få flera vänner om Ni använder ordet
Tack.

Tack för ordet hls Monica o Kurt.
:D :D :D :D

F

F.d. 2549

Guest
Sv: Detta med att säga TACK

Ni har så rätt ni båda. Tänk så många gånger jag har suttit här i min kammare och läst kurt.b:s kloka och alltid förhoppningsfulla inlägg. Ni engagerar er verkligen i hur vi andra skall ha eller få det så bra som möjligt. Lev väl och tänk även på er själva. Jag tror inte vi har träffats någon gång, och skulle vi göra det så kommer jag att lyfta på hatten och säga TACK.
Hälsningar från farbror Claes.

H

hianders

Guest
Sv: Detta med att säga TACK

Elementär artighet fungerar alltid i alla sammanhang! Också att bry sig om andra människor och respektera dem även om de inte alltid tycker som du själv! Ett tack är alltid välkommet om det är ärligt menat!

Kvällshälsningar från HBK 145 Hasse och Inger

Toppen