• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

detta är ett orimmat ode till Jappe

F

F.d. 55334

Guest
För det första vill jag säga att jag avundas dig din husbil, inte prålig men vad som behövs, inkl. katten,
för det andra att dina smårackliga eller småmysiga rim, läste först nu det från september, är just vad som behövs för att få smilbanden att dra uppåt. Tack Jappe!

Agneta W :yes:

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Sv: detta är ett orimmat ode till Jappe

Nu blev jag glad, Agneta W! Alltid trevligt att få uppskattning på det här viset. Jag gör vad jag kan för att glädja mina medmänniskor men jag har mina dystra stunder också och dom tenderar att bli fler med stigande ålder. Du har kanske märkt att jag kan vara lite grinig ibland.

Det här eviga rimmandet började efter det att jag gått med i HBK. Jag har aldrig varit sådan tidigare i livet. Vet inte var det här kom ifrån. Jag har dock upptäckt att det kan vara en fördel att rimma lite halvfånigt i vissa situationer när det hettar till i ett ordgemäng. Detta gör att kontrahenten "inte riktigt får tag i mig" och så lugnar det hela ner sig efter ett tag. Det kan ju inte vara någon idé att argumentera med en sådan mysko prick, tycks dom resonera.

Tack, Agneta! :):):)

Jappe

Senast ändrad:
Toppen