• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Dethleff I 7090, integrerad

gaisaren

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
521
Medlemskap
2025
Gokväll.

Kollat in denna modell. Ni som har den, vänligen skriv det som är bra samt det som är mindre bra med denna bil.

ha d

Janne

gaisaren

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
521
Medlemskap
2025
Sv: Dethleff I 7090, integrerad

Gokväll lille põjk.

Kollar bara. Inget annat, om du misstänkte det. Ännu inget byte av varken det ena eller det andra:wub:

ha d

gaisaren

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
521
Medlemskap
2025

Gokväll(sen sådan)
Tack för er kommentar. Vi har idag en McLOUIS Tandy 650 med i stort sett likadan bodel. Det vi söker är en helintegrerad. kan bli en 7090.

tack o ha d

F

F.d. 50286

Guest

Hej!
Vi har en sådan, en härlig bil, vi kör året runt. Kan inte komma på några nackdelar. När jag o frugan åkte till Kroatien förra året o allt var packat, vatten fyllt mm, vägde bilen med oss båda i 4040, alltså fortfarande 200 kg till maxvikt! Motorn 3,0 sexväxlad är underbar att köra.
Alltså kan vi rekommendera bilen :)

Stigsuper

HBK Medlem
Kommun
Norge
HBK-Nr
14368
Medlemskap
2024

Vi har også samme bilen, kjempe bra motor med masse krefter, 3,0 liter, 177 hk. Stort bad og dusj. Masse skap plass innvendig:) har bare hatt bilen i 10 måneder ,men er fornøyd.:yes:

gaisaren

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
521
Medlemskap
2025

Gokväll
Tack

Ajdå, då blir det att handla sparsamt på väg hem från EU-land:spinny:
Vikten är alltid ett dilemma hur man än köper både bil och annat.

Tack o ha d

Toppen