• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Det vore kul???

lars o margareta

HBK Medlem
Kommun
Hudiksvall
HBK-Nr
6977
Medlemskap
2024
Det skulle vara trevligt om ALLA lade upp en bild på sig själva , kul att se er,kanske man känner nån ,men glömt namnet ;;;

F

F.d. 55451

Guest
Sv: Det vore kul???

Hej
Klick på min husbil till venstre.
Da få du se vem er i den - titta till högre. :)

lars o margareta

HBK Medlem
Kommun
Hudiksvall
HBK-Nr
6977
Medlemskap
2024

Kollade på Dammkanten !!! häftigt upplägg snygga bilder jaha du vinter i Skåne2009 det var väl värre 2010 o nu i början på 2011???

F

F.d. 52929

Guest

Har inte tagit många bilder denna vinter, har inte kännt mig motiverad. och sidan är under uppbyggnad så den får du ha överseende med.

lars o margareta

HBK Medlem
Kommun
Hudiksvall
HBK-Nr
6977
Medlemskap
2024

Tack Folke , det var bra att det kom en finnländare oxså , då är hela norden representerade på HBK, trevligt med en uppklädd man, det är tyvärr inte så vanligt,

F

F.d. 55376

Guest

Å här är vi..Om det lyckas

Bilagor

• Thailand 29nov-21dec 08 138.JPG
    Thailand 29nov-21dec 08 138.JPG
    433,2 KB · Visningar: 11

lars o margareta

HBK Medlem
Kommun
Hudiksvall
HBK-Nr
6977
Medlemskap
2024

Tack för alla bilder på er , men ni kan lägga in dom i er profil som avatar , så finns dom kvar där, om man vill visa upp sig för alla , Tack igen ,

Senast ändrad:

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022

Avatar er et lite bilde med lav oppløsning, det er og plass for et større bilde i profilen - profilbildet.

lars o margareta

HBK Medlem
Kommun
Hudiksvall
HBK-Nr
6977
Medlemskap
2024

tACK FÖR DET ,DÅ FICK MAN EN VACKER BILD PÅ DEN SOM LÄGGER SÅ MÅNGA FINA BILDER ,, OJA SOM TRODDE LUDDE VAR EN MAN ,SÅ DET KAN BLI OM MAN INTE KOLLAR PÅ PROFILEN,

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027

Min vän och kollega Lennart envisades med att ta en bild på mig i onsdags, när vi var ute och åkte långfärdsskridskor. Lite kul att han syns i skidglasögonen!
Vi hade en fantastisk tur, åkte från Tostared till Fjärås med vinden i ryggen, det var bara att stå och åka hela vägen!

/Ludde (Annette :D)

Toppen