• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2025 kommer att hållas i Karlstad 29 Maj - 1 Juni.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2025
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Generell fråga Det har löst sig! Hur?

Globetrotter

HBK Medlem
Kommun
Eslöv
HBK-Nr
27312
Medlemskap
2025
Den som vill får ta illa upp.
Men vitsen med ett forum är väl att man delar med sig av erfarenheter.
Varför kan man då inte tala om hur man löst ett problem utan helt enkelt bara lämna tråden eller stänga den.
"Det har löst sig" och sedan stänga tråden. Kul för dig. Tråkigt och väldigt ego.
Tyvärr förekommer det på de flesta forum.
Men vi kan väl vara bättre, eller hur?

Tompan60

HBK Medlem
Kommun
Solna
HBK-Nr
30589
Medlemskap
2025
Den som vill får ta illa upp.
Men vitsen med ett forum är väl att man delar med sig av erfarenheter.
Varför kan man då inte tala om hur man löst ett problem utan helt enkelt bara lämna tråden eller stänga den.
"Det har löst sig" och sedan stänga tråden. Kul för dig. Tråkigt och väldigt ego.
Tyvärr förekommer det på de flesta forum.
Men vi kan väl vara bättre, eller hur?
Håller helt med i din text. Felsökningen är ju toppen.

Själva lösningen kan ju hjälpa någon med samma fel...

Fekete-Robertsson

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
41772
Medlemskap
2025
Hej,
Såg att jag råkade lägga upp frågan i fel tråd - Hemsidan därför stängde jag tråden och lade upp samma fråga under generella frågor i tråden husbilsdoktorn. Jag kanske skulle gjort på något annat sätt men så är det :)
Jag fick en länk till en manual, men tyvärr stämmer den inte med vår gamla markis, så jag har skickat frågan till Thule support och kommer återkoppla när jag fått svar så jag delar det men då under husbilsdoktorn generella frågor. :bye:

Tompan60

HBK Medlem
Kommun
Solna
HBK-Nr
30589
Medlemskap
2025
Hej,
Såg att jag råkade lägga upp frågan i fel tråd - Hemsidan därför stängde jag tråden och lade upp samma fråga under generella frågor i tråden husbilsdoktorn. Jag kanske skulle gjort på något annat sätt men så är det :)
Jag fick en länk till en manual, men tyvärr stämmer den inte med vår gamla markis, så jag har skickat frågan till Thule support och kommer återkoppla när jag fått svar så jag delar det men då under husbilsdoktorn generella frågor. :bye:
Toppen. Tack för info. Vidarebefordra gärna info här till andra.

Ha de gött. Tomas

Toppen