• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Det går bra för Sverige?

Stig

HBK Medlem
Kommun
Varberg
HBK-Nr
12151
Medlemskap
2025
Sv: Det går bra för Sverige?

Det har skett på ett flertal platser i landet. Vi har själva konstaterat att ett flertal trivsamma mindre rastplatser där vi stannat under många år numera är borttagna.
Kvar blir färre stora rastplatser som ofta är fullproppade och otrivsamma. Det har mer och mer blivit att man väljer andra ställen för körpauserna.

atina1

HBK Medlem
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
20782
Medlemskap
2025

Jo tänk det kan vara svårt i bland!
Vi blir "pumpade" m. info i Radion bl.a. om det där EU -valet varje dag, i synnerhet nu hur det har fortlöpt!
"Är" där någon i detta rika landet som undrat hur "Alla" dessa "Valförrättare"
mår efter alla dessa "SLICKADE" på valkuverten?
Jag "led" m. kvinnan!
Var var dom styrande i detta landet (Som "Slickare")!
"Själv klistrande kuvert nu till September, där är något att "lobba" för!
Mvh.

atina1

HBK Medlem
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
20782
Medlemskap
2025

Vi passerade Charlottenberg innan Kongsvinger, Jo vi var Ca: 2 förutom Norrmänen på "Systembolaget"!
Vi passerade Strömstad vi var 3 st inkl. kassörskan som inte var Norrmän i
butiken "Knök" full av folk 16/5 i år kl 10.15 Ca.!
Hur tillgodo gör "vi" oss dessa pengar? (Frågas kom) Lägre Husbilskatt, Lägre Drivmedelskatt o.s.v. någon som vet?
"Volvo" betalade inte Statlig skatt för en del år sedan, vem vet nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?
Mvh. "Ps" vi diskuterar väl fortfarande "Ds"?

Toppen