• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Det blev ändå en ny...

M

Matts Torebring

Guest
Sv: Det blev ändå en ny...

Ett Jätte Grattis. Det är den mest kompletta husbil som byggts, sa en Adria ägare till oss på en parkering på vår första resa med nya bilen. Vi har kört 1000 mil med vår bil sedan 1 juni år. Vi är mer än nöjda, inget att komplettera, allt är färdigt från början. Jag som körde långtrad i min ungdom känner samma stabilitet med denna bil som att köra med 60 ton i lasten. Matts Torebring

B

Byggare Bob

Guest

Ett Jätte Grattis. Det är den mest kompletta husbil som byggts, sa en Adria ägare till oss på en parkering på vår första resa med nya bilen. Vi har kört 1000 mil med vår bil sedan 1 juni år. Vi är mer än nöjda, inget att komplettera, allt är färdigt från början. Jag som körde långtrad i min ungdom känner samma stabilitet med denna bil som att köra med 60 ton i lasten. Matts Torebring
Roligt att höra! Stärker mig i min uppfattning att vi äntligen satsat rätt!

F

F.d. 5798

Guest

Är det den senaste trenden inom hb livet att ha "luftspalt" till kärringen??

Är bara 37 så jag har väl inte tröttnat på kärringen ännu;).

B

Byggare Bob

Guest

Är det den senaste trenden inom hb livet att ha "luftspalt" till kärringen??

Är bara 37 så jag har väl inte tröttnat på kärringen ännu;).
Ha ha, kör på du bara. Vänta tills du blir lika gammal som jag. Då kan det kännas riktigt upphetsande att ibland smyga över luftspalten och överraska "käringen", istället för att bara rulla över!:yes:
Kör hårt, livet är kort!

F

F.d. 8036

Guest

Det är bara att gratulera, vi är jättenöjda med vår som vi fick i juni i år.
Vi har ännu inte hittat något dom vi tycker skulle varit annorlunda.

Och kom ihåg ordspråket 'Den som väntar på nå't gott väntar alltid för länge' eller hur det nu var . . . . .

petterssonbj

HBK Medlem
Kommun
Tibro
HBK-Nr
5111
Medlemskap
2025

Grattis till en av de mest lyckade bilarna på marknaden enl mitt tycke
man blir förstås avundsjuk. ( inte missundsam )
Satsar på V75 idag, sen får vi se förmodligen får 06 an hänga med ett år till

Hälsningar P-zon

B

Byggare Bob

Guest

Jo, det gäller att satsa så länge man är frisk och rask! man vet ju att det ändå inte finns några fickor i den sista kostymen, eller hur?:wub::wub:

quest

HBK Medlem
Kommun
Båstad
HBK-Nr
695
Medlemskap
2025

Grattis!
Då är vi två från Skåneland som går i väntans tider.
Vi fastnade för en Dethleff, vi skulle ha en kortare bil, men den blev 45 cm längre.
Det kostar cm att ha en " Prinsessesäng", men vad gör man inte för husfriden?

B

Byggare Bob

Guest

Grattis!
Då är vi två från Skåneland som går i väntans tider.
Vi fastnade för en Dethleff, vi skulle ha en kortare bil, men den blev 45 cm längre.
Det kostar cm att ha en " Prinsessesäng", men vad gör man inte för husfriden?
Tackar, tackar och GRATTIS till er själva och den nya bilen.
Faktum är att även vi pratade om en kortare bil men när man tänker efter spelar det ingen roll om blen är 6 eller 8 meter lång, det blir i princip samma problem att parkera och ta sig fram inne i städerna. Fördelen är den klart större platsen inne i bilen och i synnerhet för en glad matlagare som jag är. för att inte tala om "luftspalten", ha ha!:wub:

Toppen