B
Byggare Bob
Guest
Yes, det blev en ny Kabe 880 som vi är lovade leverans till vecka 14 2011.
Kan knappt vänta till dess.
Kan knappt vänta till dess.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Roligt att höra! Stärker mig i min uppfattning att vi äntligen satsat rätt!Ett Jätte Grattis. Det är den mest kompletta husbil som byggts, sa en Adria ägare till oss på en parkering på vår första resa med nya bilen. Vi har kört 1000 mil med vår bil sedan 1 juni år. Vi är mer än nöjda, inget att komplettera, allt är färdigt från början. Jag som körde långtrad i min ungdom känner samma stabilitet med denna bil som att köra med 60 ton i lasten. Matts Torebring
Ha ha, kör på du bara. Vänta tills du blir lika gammal som jag. Då kan det kännas riktigt upphetsande att ibland smyga över luftspalten och överraska "käringen", istället för att bara rulla över!Är det den senaste trenden inom hb livet att ha "luftspalt" till kärringen??
Är bara 37 så jag har väl inte tröttnat på kärringen ännu.
Tackar, tackar och GRATTIS till er själva och den nya bilen.Grattis!
Då är vi två från Skåneland som går i väntans tider.
Vi fastnade för en Dethleff, vi skulle ha en kortare bil, men den blev 45 cm längre.
Det kostar cm att ha en " Prinsessesäng", men vad gör man inte för husfriden?