• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Det är bra att vara händig

muskatten

HBK Medlem
Inlägg
6.116
Kommun
Malmö
HBK-Nr
6390
Medlemskap
2024
Då vädret är så dåligt att inte ens jag vill gå ut.. Så tänkte jag att innan jag tar på mig byxorna så skall jag sy i knappen som ramlade av för ca två veckor sedan...
Att sy för hand är inga problem.... Och jag lärde mig i skolan att lägga en tändsticka mellan knappen och byxan... Sen är det bara att sy.... Hur duktig jag är ser ni på fotot

IMG_20200405_094106.jpg
 

Bennsan

FD HBK Medlem
Inlägg
5.740
Kommun
Vänersborg
HBK-Nr
12368
Medlemskap
2021
Att du inte har tummen mitt i handen har du ju visat förut med allt du gjort med din HB, allt ifrån fuktrenovering till ombyggnader/förbättringar & el-installationer. Var får du energin ifrån? Vad jag förstått så har du alltid något "järn i elden".
 

muskatten

HBK Medlem
Inlägg
6.116
Kommun
Malmö
HBK-Nr
6390
Medlemskap
2024
Att du inte har tummen mitt i handen har du ju visat förut med allt du gjort med din HB, allt ifrån fuktrenovering till ombyggnader/förbättringar & el-installationer. Var får du energin ifrån? Vad jag förstått så har du alltid något "järn i elden".

Men det är tur att mina andra "projekt" inte blev så galet som det blev med knappen
 
Toppen