• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Den halva damen i London...

F

F.d. 4220

Guest
Hittade en sammanlänkad bild över London på 80 Gigapixlar!!
Hade kul en stund med en sightseeing i denna stora stad.

Man kan zooma in så att man till och med kan läsa nummerskyltarna på bilarna på en del ställen. :D

Titeln ovan hänvisar till att de vävt samman många bilder och att det blir lustiga effekter av det. Förutom en halv dam så finns halva bilar, dubbla personer och lite annat smått och gott som man kan leta efter.

//Stefan

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 16087

Guest
Sv: Den halva damen i London...

Samma möjlighet finns på Google maps, här kan du vandra i nästan alla städer över hela värden. Välja förstoring samt vänster klicka på den lilla gula gubben och med nedtryckt tangent föra gubben till utvald plats. Här kan man snurra och gå i vilken riktning man vill.
MVH. Gunnar S

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 4220

Guest
Sv: Den halva damen i London...

Absolut, Google maps använder jag ofta. Men denna bild är annorlunda eftersom du kan sömmlöst kan zooma in så långt i en och samma bild.

Väljer man att visa Landmärken, zoomar den ut från dess plats och zoomar in på valt landmärke.

De är häftiga tekniska landvinningar båda två, fast på olika sätt.

//Stefan

Toppen