• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Dela med sig?

Status
Stängd för vidare inlägg.
F

F.d. 55374

Guest
Vi har hittat vårt paradis,en ren idyll vid en sjö här mitt i Sverige,som vi regelbundet besöker när vi inte reser runt till andra platser.Om vi skulle dela med oss är väl risken att idyllen förstörs.Skall vi räknas som skurkar när vi inte delar med oss? Om vi i framtiden skulle ändra oss blir det svårt när data o gps saknas.

F

F.d. 25168

Guest
Sv: Dela med sig?

Vi har hittat vårt paradis,en ren idyll vid en sjö här mitt i Sverige,som vi regelbundet besöker när vi inte reser runt till andra platser.Om vi skulle dela med oss är väl risken att idyllen förstörs.Skall vi räknas som skurkar när vi inte delar med oss? Om vi i framtiden skulle ändra oss blir det svårt när data o gps saknas.

Risken kunne også väre, du havde en Hbk'er at prate med over en öl :)

Fallingberg her ved Valdemarsvik, er inta forstört, selv om det har väret i ställplatslisten i den tid jag har väret i Hbk.

citat: Om vi i framtiden skulle ändra oss blir det svårt när data o gps saknas

Du kan altid bruge google maps, find idyllen, högreklik, vad finns her, klik grön pil, och du har koordinaterne :)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen