• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Deklaration

Eva o Sven-Uno

HBK Medlem
Kommun
Hagfors
HBK-Nr
67
Medlemskap
2025
Gjorde deklarationen på nätet gu så enkelt.

Tänk hur det var förr dagen för sista inlämningen letande efter alla papper kolla att allt stämde sen sätta sig ned och börja skriva ned alla siffror som skulle vara med inkomster, utgifter, räntor, skatt och resekostnader (blev förbannad varför får man inte dra dra ifrån hela resekostnaden),ja allt allt.
Kontrollräkna så att allt stämde ja det verkar ok men har jag glömt något ja vem vet. Kolla, kolla igen.
Nu klar bara frugans kvar klockan vad är den.
Puh! äntligen klar. I i bilen tillsammans med det noga igenklistrade kuvertet och sedan snabb transport till skattekontoret. Rusning till skatteverkets postlåda.
Och sedan känslan Äntligen klar, gu så gött. Nu går det 1 år igen. Bara att hoppas på att allt blir godkänt
.

Ja har det blivit bättre eller?

H

hianders

Guest
Sv: Deklaration

Huvudet på spiken Sven-Uno!!

Bättre förr? Åtminstone har allt blivit enklare men spänningen att lämna in kuvertet med deklarationen har ju definitivt försvunnit. Det var ju en riktig folkfest när folk köade och skulle lämna kuvertet.

Inger

F

F.d. 9344

Guest
Sv: Deklaration

.

Senast redigerad av en moderator:
Toppen