• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Dekaler

F

F.d. 17034

Guest
:)
Tack för fina dekaler , pryder nu vår annars helvita bil . Monterade samtidigt Svenska
flaggor i hörnen på taket . Blir nog inget mer åka i år , skall täta lite synliga sprickor
vid fönster som man kladdat med silicon . Fick ett bra tips via forum att istället andvända
"sikaflex" som nu inhandlast . Måste även gå igenom värmesystemet " Truma luftvärme.
Vet ej om det fungerar ännu . Vi köpte bilen i augusti sent , direktimporterad från
Tyskland av säljaren . Tänkte även växla ned 5:an så vi orkar med i trafiken . Har även
inhandlast diverse tillbehör gaslarm o dyl . Skall bli spännade att åka runt nästa år och
träffa andra husbilsåkare .
MVh
Bosse o Fanny med "snigeln"

F

F.d. 839

Guest
Sv: Dekaler

Snigeln,

Har ocksa fatt mina ny dekaler, fy tusan vad snyggt det kommer att bli pa en hel vit husbil. Fragan ar bara .. vart ska jag satta dom ? Vart har du satt dina, kanske har du en bild ?

F

F.d. 17034

Guest

Kan tyvärr inte visa detta på bild , är datanörd vet ej hur man gör . Skall lära mig detta
med sonens hjälp så småningom . Satt dekalerna mitt i högt upp där taket går går
ned och planar ut samt numret längst ut till vänster . Snygga dekaler blev bra mot det
vita . Gjorde likadant i fram på alkoven .
mvh
Bosse

F

F.d. 24280

Guest

Hej!
Den dekalen har bara jag,var inte avundsjuka nu..den brukar ju sitta på insidan av vindruta:)

Bild.jpg

Toppen