• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Dekaler på husbilen

F

F.d. 55287

Guest
Dekaler

Jipii !!
I dag kom våra dekaler och medlemmskort, nu väntar vi bara på att husbilen kommer, så vi har någonstann att sätta upp dekalerna.
Hälsningar
Leena o Kaj
:yes::yes:

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040
Sv: Dekaler på husbilen

Vi är nog alla rädda om våra bilar, men det borde inte vara ett argument för att inte sätta upp dekalen. Den pryder sin plats och inget hindrar att den får vara kvar när du säljer bilen.

Dekalens storlek är en bra kompromiss om man läsar alla önskemålen.

Några vill ha en mycket större dekal, andra en något mindre. Några vill bara sätta den bak och andra bara fram på bilen, vissa vill ha den på alla sidor plus på taket.

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2026

Kommer någan att ha dekaler till försäljning på årsmötet?
Vi måste ha nya till vår nya bil.
Hasse:spinny:

Lisa

HBK Valberedning
Admin medlem
Kommun
Vallentuna
HBK-Nr
10
Medlemskap
2025

Ja, det kommer att finnas både dekaler och medlemsnummer till försäljning på årsmötet. De kostar 25 kr per styck. Siffrorna finns i två storlekar, 55 och 75 mm höga.

Om ni inte vill vänta till årsmötet kan ni kontakta mig direkt.

Lisa

F

F.d. 4754

Guest

Gunnar;

Förlåt Gunnar men Nu tror jag inte Du vet hur det ser ut med ett inbränt märke i bilen!

Naturligtvis låter jag inte ett klubbmärke sitta på bilen vid försäljning. Det betraktar jag som personligt och vem vet hur framfarten blir när nästa ägare tar vid?

Hälsningar
Knausen

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040

Jag har haft ett annat klubbmärke på bilen i 8 år innan jag tog bort det. Efter att jag polerat bilen där märket satt är det inget synligt kvar. HBK-märket har jag satt på annan plats.

Snarken 2

FD HBK Medlem
Kommun
Alingsås
HBK-Nr
1271
Medlemskap
2021

Hej
Fick mitt klubbmärke i dag. OOOOOTROLIGT SNYGGT.
Det åker på både bak och fram när jag får hem bilen från vinteridet.
TACK.
Mvh: Turbo

linden

HBK Medlem
Kommun
Gävle
HBK-Nr
1219
Medlemskap
2025

Finns inte Husbilsklubbens logga som fil? Skulle vara bra att kunna ladda ner den.

//Linden

F

F.d. 24466

Guest

Kommer att sätta på dem bak & fram när jag får dem. Betala medlemsavgiften i helgen!!! :yes:
Hur länge får man vänt på dem?

F

F.d. 3727

Guest

Precis, håller med om det! En liten diskret som man kan sätta på vardagsbilen tex. Betalar gärna för den!
Hej Kölis. För att få en liten logga gjorde jag som följer: Sparade hemsidans logga i mina dokument.
Sen skriver jag ut i den storlek jag önskar på fotopapper, klipper ut. Använder sedan vanlig kartplast för att fästa loggan. Lite klipp o klistra typ Marjasin, ha ha.
Skrivaren är en Epson Stylus DX 4850.
Om Du önskar kan jag lägga en i ett brev o skicka.
mvh. Olle.

F

F.d. 4879

Guest

Tack för tipset och välvilligheten! Jag har så jag kan göra en själv tydligen förstår jag!

Göran

Roger och Maria

HBK Medlem
Kommun
Vänersborg
HBK-Nr
1226
Medlemskap
2026

Hej
Vi fick våra dekaler igår och vi tycker att dom är verkligen snygga. Ett stort tack till den/dom som designat loggan.
Tillhör själv gruppen som är alergisk mot dekaler men denna åker på åtminsone där bak, vet inte om det finns någon bra plats där fram. Siffrorna med medlemsnumret är väl inte så häftiga men vi får se hur vi gör med dom.

F

F.d. 9803

Guest

Fick dekalerna med posten igår, tack! Riktigt snygga märken.
Har satt på dekalen bak på bilen men har inte bestämt om jag ska ha någon fram, vet inte var jag ska sätta den.

/Anders

Toppen