• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Dekaler och siffror

F

F.d. 24284

Guest
En fråga? Är priset för medlemsnr pr siffra eller för hela medlemsnr= 25kr

Lisa

HBK Valberedning
Admin medlem
Kommun
Vallentuna
HBK-Nr
10
Medlemskap
2025
Sv: Dekaler och siffror

Priset, 25 kr, är per medlemsnummer oavsett hur många siffror som ingår.

F

F.d. 55350

Guest

Hej!
Jag heter Henrik Nielsen och jag har køpt en helt ny husbil va lite snabb att klistra på dekalerna på min gamla husbil och skulle vilja bestælla två stycken stora husbilsklubben.se + två stycken 3717. Jag betalar gærna.

Mvh: Henrik och Carina Nielsen

O

Oskar-543

Guest

Hej Henrik Carina

Tilykke med Nye Husbilen fra Ruth Oskar og Erik :spinny:
Hvad blev det så Henrik???????????????

Erik
SM7WOY

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 50124

Guest

Som nybliven medlem har nu anlänt ett brev med jättefina dekaler och siffror. Tackar, tackar.
Har även sökt runt lite på forumet, men kan inte hitta någon anvisning på hur de sätts fast.
Klubbdekalerna ger sig nog själv, men hur gör man med siffrorna?
Tips önskas om: huruvida husbilen ska tvättas först, vilken utetemperatur ska råda för att klistret ska fästa, ska man lösa upp siffrorna i vatten på något sätt, hur får man det rakt och snyggt mm.

Frågorna gäller alltså inte var på bilen de ska placeras, utan hur man går till väga med monteringen så det blir bra.

En husbilsförsäljare berättade idag för mig, att man får lära sig hur en husbil fungerar genom sina misstag, men jag föredrar instruktioner...
Därför tacksam för alla goda tips från er erfarna.

Toppen