• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Dekalen?

F

F.d. 9506

Guest
Försökte hitta här på hemsidan ett gemensamt ställe att sätta på dekalen på. Men av alla bilder på husbilarna så får jag inte fram riktigt var bästa ställe är.
Borde kanske vara en rekommation så många som möjligt har på ett och samma ställe. Lätt att titta efter är väl syftet jag tänker på.

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 55256

Guest
Sv: Dekalen?

Olika modeller på bilar, alkov/halv/helintegrerade, cykelställ, packlådor bak, andra dekaler från CC eller andra klubbar, svenska flaggor o.s.v. som redan sitter där. Inte lätt att hitta en gemensam plats för HBK loggan. Men nog ser man en HBK logga ganska enkelt ändå.
Ove.G

F

F.d. 3753

Guest

Det är nog mer en smaksak och man kan sätta den där man tycker att det passar bäst. Har man en fram och en bak så lär dom synas såvitt man inte har massvis med andra dekaler också.
På denna bilen kan det vara svårt att hitta en lämplig plats!:twitcy:

zoo.jpg

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2025

Jag tycker att man skall eftersträva att sätta dekalerna nära bilens vänstra sida och ganska högt upp. Då är de lättast att se för mötande respektive upphinnande fordon. Fram kan det dock vara svårt att hitta vertikala ytor.

Toppen