• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Degerhamns hamn

Blommen

HBK Medlem
Kommun
Habo
HBK-Nr
7671
Medlemskap
2025
Skriver några rader från Degerhamn, här råder nu lugnet före stormen. 6 bilar är vi här ikväll.
Men för er som tänkt åka hit till skördefesten kan jag meddela att det kommer att finnas cirka 180 platser att stå på,dom har fått möjlighet att placera bilar också längre mot cementfabriken och även öppnat 2 ytterligare toaletter.
Och det fina är att man kan betala för mer än en natt och behålla sin plats!
Man får även rabatt om man betalar mer än en natt på en gång.
En mycket trevlig och välordnad ställplats!
Själva måste vi tyvärr åka hem på onsdag, plikten kallar.

Hälsningar Urban o Mia!

F

F.d. 9344

Guest
Sv: Degerhamns hamn

Det låter bra, har planerat att beöka Skördefesten och denna gång blir det den södra delen av Öland mycket på grund av just sådant som du Blommen nu delger oss andra.
De fixar så att det skall finnas plats för HB.:)

F

F.d. 9344

Guest

Ser mycket fint ut då får man hoppas på en plats där till helgen, men kommer inte iväg före kl. 2 fredag och sedan ett par timmar körning så___vi får se.:)

F

F.d. 25276

Guest

Även vi kör till Degerhamn på Torsdag och ev. 2 st bilar till. Anneli & Tommy

atina1

HBK Medlem
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
20782
Medlemskap
2025

Jovisst tillhör Öland Sverige ( en bild säger mer än tusen ord) dom på Ön Öland använder huvudet till det man skall, en kokosnöt kan vara hård sjöng Povel R.
Mvh.

Toppen