Denna gång är det bara telekontakt ej mejl hmmmm hmm Burstner 670 elegance | Dalarna | Blocket
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
det har varit mycket blocket "dalarna" ,vi är kanske lite snåla och halvpuckade o går på sånt där lättare här i skogen
Nja, det är snarare så att skurkarna inte är dumma.
jo det är ju klart,men syftade inte på att någon skulle sätta in pengar på ett konto i detta fall,det finns ett annat ex,att en "bilförmedlare" får "låna" en husbil han säger sig ha köpare på och säljer den grisbilligt i sin tur så ingen frågar utan bara köper.
Den riktiga ägaren i fråga får inte ett öre och du som betalat 1/2 eller mindre och trott dig kort ett klipp får nog lämna igen husbilen kan jag tänka mig.
Så kolla leg på säljaren..
Finns tex en herre från "icke skidåkande nation" med väldigt pipig röst som har det som levebröd,nyss utsläppt från "sing-sing"...