• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Datorfri husbil - är det möjligt?

SirMcLain

HBK Medlem
Inlägg
6.732
Kommun
Spanien
HBK-Nr
4832
Medlemskap
2026
Sv: Datorfri husbil - är det möjligt?

Besök en datorreparationsfirma som hjälpt oss många gånger. Nära Lidl i Tavira.

Avenida Doutor Mateus Teixeira de Azevedo 74–86
8800 Tavira
Portuga

Du kanske får den att rulla lite till..

jyrki

Tack! Jag har nu skapat ett eget användarkonto på Louise jobbdator tills min kommer på posten. Men jag ska lämna in hårddisken på min trasiga och se om det går att rädda informationen. Tack för tipset.
 

Knut

FD HBK Medlem
Inlägg
19.559
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Sv: Datorfri husbil - är det möjligt?

Det er snart bare Apple som produserer ekte laptops - MacAir. Alle de tradisjonelle PC produsentene bygger Windows Touch Tablets som leveres med tastatur - enten som docking eller bluetooth, noen har fortsatt hengslede laptops - nesten alle med touch skjerm :D. 4K oppløsning er gjerne standrd i premium modellene, full HD i mellomnivå og HD på billigmodellene.
 

marunga

FD HBK Medlem
Inlägg
918
Kommun
Tranemo
HBK-Nr
14029
Medlemskap
2022
Sv: Datorfri husbil - är det möjligt?

Det er snart bare Apple som produserer ekte laptops - MacAir. Alle de tradisjonelle PC produsentene bygger Windows Touch Tablets som leveres med tastatur - enten som docking eller bluetooth, noen har fortsatt hengslede laptops - nesten alle med touch skjerm :D. 4K oppløsning er gjerne standrd i premium modellene, full HD i mellomnivå og HD på billigmodellene.

Jag har en MacBook Air. 11 tum, 1 kg. SSD disk, i7 processor. Den är 3 år men har lätt förpassat min platta till en plats längst in i garderoben..

/M
 
Toppen