• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2025 kommer att hållas i Karlstad 29 Maj - 1 Juni.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2025
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Dash kamera

Per & Carina

HBP Admin
Kommun
Örebro
HBK-Nr
10712
Medlemskap
2025
Jag har just börjat leta också. Kriterier: den måste gå att fästa och rikta från vindrutan på en helintegrerad husbil med nästa lodrät vindruta. Den ska ha GPS och helst WiFi. Gärna med ett minneskort som kan spela in ett par timmar så man kan plocka ut videosnuttar från platser man kört förbi så man kan hitta dem i efterhand. Det är ju inte möjligt att hinna stanna vid varje plats.

PeterK

HBK Medlem
Kommun
Köping
HBK-Nr
14860
Medlemskap
2025
Jag kör med en Vstarcam med motor och dubbla linser, uppkopplad i husbilens wifi, drivs med ett usb-uttag. Jag monterade den i frontsängen på min helintegrerade. Minneskortet rymmer flera dygns film och den filmar 24/7, får larm direkt i mobilappen på det man vill ha larm på.
Har fem stycken motorkameror igång totalt, hemma, garaget m.m. prisvärda med många funktioner.
CB554 | VStarcam

Senast ändrad:
Toppen