• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2025 kommer att hållas i Karlstad 29 Maj - 1 Juni.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2025
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Danskväll.

Jägarn

HBK Medlem
Kommun
Järfälla
HBK-Nr
1204
Medlemskap
2025
Hej alla.

Har i Lördags tagit ut bilen på premiärtur, provkörde mitt intercoolerbygge, starkare? kanske.
Vi åkte till Brunnsparken i örebro och dansade till Mona gs orkester spelade lättdansad musik för oss 60++ are. Vi var tre husbilar på parkeringen. Bara jag klubbmedlem.

Är det någon annan som gillar att dansa på våra fina folkparker, passar perfekt för husbilsfolket.

:music-icon:Jägarn med fru:music-icon:

F

F.d. 297

Guest
Sv: Danskväll.

Hej! här finns det två tokiga dansflikar som brukar i vanliga fall följa Mona G:s men vi jobbar i veckorna så det får bli på helgen vi åker vi är ofta i Brunnsparken även andra parker ute i landet så vi åker runt i våran Kabe Trawel Master och dansar. Hoppas vi syns på någon dans fram över.

Trevlig sommar med mycket dans

Anita o Risto i Täby

Jägarn

HBK Medlem
Kommun
Järfälla
HBK-Nr
1204
Medlemskap
2025
Sv: Danskväll.

Hej.

Kul att det finns fler dansare i klubben, vi väntar bara på att man öppnar på ön vid Hedesunda och att man utrotat myggen, vi åker dit efter midsommarfirandet i Stäket.

:music-icon:Hälsningar:music-icon:
Jägarn

Toppen