• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Dansbandsveckan i Malung

Mattssons

FD HBK Medlem
Kommun
Åland
HBK-Nr
10069
Medlemskap
2021
Är det någon av er som brukar vara i Malung på dansbandsveckan med husbil och har något tips på var det är trivsamt att stå?
Vi har varit där två år tidigare och hyrt in oss hos folk, men i år tänker vi hyra en husbil och pröva på det. Men det är säkert skillnad på var man står, kan jag tro, kanske lugnare på något ställe än ett annat?

Tips någon!

Mvh Åsa

Anita & Agne

HBK Medlem
Kommun
Alingsås
HBK-Nr
4859
Medlemskap
2026
Sv: Dansbandsveckan i Malung

Hej, vi brukar stå hos Dahls rörfirma. Bara en liten bit att gå till parken på kvällen. Till Grönlandsparken på dan tar också bara några minuter. För oss funkar det jättebra
Hälsningar
Anita & Agne
:spinny:

Mattssons

FD HBK Medlem
Kommun
Åland
HBK-Nr
10069
Medlemskap
2021
Sv: Dansbandsveckan i Malung

Är det bara att komma dit och ställa sej om det finns plats eller skall man boka? Kanske det är först till kvarn som gäller överallt när det är dansbandsveckan..
:spinny: Åsa

Toppen