• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

DANSBANDSKAMPEN

morsan

HBK Medlem
Kommun
Kumla
HBK-Nr
745
Medlemskap
2025
Hej kamrater! Vi ska åka till Srängnäs deb 8 nov och gå på Dansbandskampen. Nu undrar vi om Djupviks camping ligger nära Svenska Hem Arena? Går det att snålcampa på parkeringen vid arenan? Vi tänker ta husbilen dit. Är det någon som ska dit nästa helg?
Med vänliga hälsningar Morgan & Monica.

lasseingemar

HBK Medlem
Kommun
Vadstena
HBK-Nr
513
Medlemskap
2025
Sv: DANSBANDSKAMPEN

Hej dansbandskamrat!
Det går säkert att snålcampa vid arenan. Vi besökte arenan den 25 okt. Vi stod vid båthamnen inne i Strängnäs. Promenadavständ ca 15 minuter till arenan. Det kostar en slant att stå vid båthamnen eftersom turistbyrån håller toa och duschmöjligheter öppna. Vi var ca. 6 bobilar som stod där. Jag kan bara säga att ni har en mycket trevlig helg framför er.

HBK-513

T

Tommy W

Guest

Vi var där den 25 oktober med våran husbil. Vi gick in och frågade om det gick bra att stå på parkeringen, svaret blev JA. Det var inte gratis men de glömde att ta betalt utav oss så jag vet inte vad det kostade.Det var en kannon kväll

F

F.d. 297

Guest

:yes:Ja det går ju bra att stå vid hamnen där har vi stått två gånger i sommar. Det finns väl bejettautomat har jag för mig.
Vi tänkte åka dit på Lucia den 13 dec då Jenny Salén är med o tävlar om vädret tillåter till husbil. Annars blir det att sitta i husbilen o titta.

Anita o Risto i Täby:music-icon::music-icon::music-icon::wink::wink::wink::music-icon::music-icon::music-icon:

morsan

HBK Medlem
Kommun
Kumla
HBK-Nr
745
Medlemskap
2025

Imorgon vinkar jag till er så glöm inte att titta på dansbandskampen på SVT:mh:.....:msn_drink: HA DE!

Bengt-Åke Linder

HBK Medlem
Kommun
Falköping
HBK-Nr
1424
Medlemskap
2025

Vi stod också där mellan den 24/25-10 men vi visste inte vart vi skulle betala , tog iofs varken el eller utnyttjade deras bekvämligheter .

F

F.d. 55278

Guest

Hej Morgan o Monica
Tack för att vi träffa er på Dansbandskampen i Strängnäs. Vi tittade i dag på TV på reprisen och då var jag med på TV när de som satt i Jyrun dansade. Det vat väldigt trevligt så vi tänkte åka dit och bara dansa en annan fredag.
Bergun 963

F

F.d. 297

Guest

Hej alla! Dansflikar som vi. Vi stod en stund i båthamnen i kväll i Strängnäs. Min kära man säger här nu att det finns någon reception att betala i. Inte vet jag men han påstår det. Vi tittade i går otroligt att Lars Chisters o Skotts ligger kvar men dom är bra. Trodde faktiskt att det här nya bandet skulle slå någon av dem i går men det gjorde dom inte. Ja alla är ju bra på sitt sätt. Vi ska beställa biljetter till den 13 dec. i alla fall för att få uppleva det i verklighet. Får hoppas att det inte är allt för halket så vi kan ta husbilen med. Undra om vi får snålpakera vid Arenan för jag har ju handikapptillstånd och elstol. Ja vi får väl ta reda på det till dess. Det är ju en månad dit.

Anita o Risto i Täby:music-icon::music-icon::music-icon::mh::music-icon::music-icon::music-icon:

Toppen