• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Dans i midsommar

F

F.d. 14523

Guest
Hej!
Jag vet att det nog är en bra bit att köra, men jag kan rekommendera Kärrasand i Urshult. Det tror jag ni hade gillat! Bra folk, och ofta bra orkestrar - Jenny Sahléns spelar midsommarafton. Glad midsommar på er och hoppas att ni får det riktigt mysigt.
Karin:music-icon:

Gunillas Kenth

HBK in Memoriam
Kommun
Hässleholm
Sv: Dans i midsommar

Jodå, det finns massor av dansanta HBK'are. Vi kan dansa på gräs, betong och asfalt. Och är det ingen musik så sjunger vi själva.

Kolla på de platser där det är t ex buggtävlingar eller flerdagsdans - massor av husbilar.

F

F.d. 55557

Guest

Visst Kenth finns det säkert dansanta HBKare.

Vi har ännu inte träffat på SÅ många,på High Chaparall träffen var dom i vart fall INTE!!

På Olika dansfestivaler finns många Husvagnar o Husbilar,själv åker vi på både Ekebofestivalen och till Dansveckan i Malung.

Svenne o Bibban

Mattssons

FD HBK Medlem
Kommun
Åland
HBK-Nr
10069
Medlemskap
2021

Vi brukar också åka till Malung och nu prenumererar vi på Får Jag Lov för att få reda på även andra ställen man kan åka och dansa till när det passar!

Kunde kanske finnas en rubrik här på forumet också, om var det dansas..

Åsa :spinny:

L

Lebo

Guest

Kärrasand är ett bra val, har varit där bara en gång pga att vi bor 30 mil därifrån. Jenny Sahléns på Midsommarafton och Claes Lövgrens på Midsommardagen enl. dansprogrammet. Det blir två kanonkvällar på samma besök. Dansbanan ligger i direkt anslutning till en camping med bad och sjöutsikt. Tror att det är en fördel att boka plats i förväg. Sök på Google efter hemsidan!

Eila & Pentti

HBK Medlem
Kommun
Tranemo
HBK-Nr
4285
Medlemskap
2026

Har man lite Finsktblod i sig så kan Tranemo folketspark,
med kordinaterna N 57° 29.130', E 13° 20.517'
eller vad det nu heter, vara ett alternativ på midsommarafton, och Mariestads folkpark (Karlsholmen) på midsomardagen med aktiviteter från middagstid, och dans på kvällen.
med kordinaterna N 58° 42.894', E 13° 49.611'
Båda platserna har husbilsplatser

Toppen