• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Dans i Midsommar

TeknikLasse

HBK Medlem
Kommun
Mora
HBK-Nr
3335
Medlemskap
2025
Ibland blir det inte som man tänkt sig, skulle åkt uppåt i landet men nu blir det raka motsatsen.
Vi kan tipsa om 2st platser vi skall besöka där man kan slå klackarna i taket på midsommar om man vill.

På Midsommarafton är det Nova som spelar i Folkets Park Kosta (Lessebo), där är det oxå majstångsresning med det som hör till.

På Midsommardagen kör vi vidare till Kärrasand i Urshult (Tingsryd), där finns också dans på kvällen vid Campingen.

Tänk om vi får chansen att dansa med några av våra "elever" hihi:)
Hoppas vi syns, Glad Midsommar önskar
Lasse & Emma

F

F.d. 29758

Guest
Sv: Dans i Midsommar

Hade oxo tänkt mig/oss att åka till Kärrasand och trivas i gott sällskap! Väl mött och kör försiktigt !
Janne 227

TeknikLasse

HBK Medlem
Kommun
Mora
HBK-Nr
3335
Medlemskap
2025

OBS! endast 3st husvagnar på campingen i Kosta, vi har nu landat på campingen Kärra Sand, där det nog blir en riktigt trevlig kväll.
Just nu tittar solen fram och Emma fixar käk... mums!
Vi står på plats P18.:)

F

F.d. 8656

Guest

Hej!!

Oj vad trevligt det var i går!

Vi kan varmt rekomendera att åka hit till Kärrasands Camping, speciellt på midsommar. Dansbana vid vattnet, bra band som spelade (Jenny Saléns), härliga människor och faktiskt en kväll med bra väder.

Hoppas att alla har haft en bra midsommarafton!

33.jpg

Kram på er // Lasse & Emma :)

Toppen