• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

DALHALLA

F

F.d. 25020

Guest
Har varit och löst ut biljetter till dalhalla 16/7 vi ska titta på diggiloo varit där för ett par år sedan och tittat på denna fantastika anläggning så det blir att utforska Dalarna i år samt en tur till Skövde. Husbilen fungerar perfekt är nöjd med köpet av Adrian 557 SC. Mvh 220 Sture i Pajala:wub::wideeyed:

Rolles

HBK Medlem
Kommun
Borlänge
HBK-Nr
4679
Medlemskap
2025
Sv: DALHALLA

Hej Sture o välkommen till Dalom,länet som folk tal om o grattis till nya Adrian !!!
Vi hämta oxå ut vår nya Adria Matrix i Mars,en kanonbil !!!!!
Ha det bra i vårens härliga tid med lyckönskningar om trevliga turer i sommar
o hoppas ni kommer trivas i vårt underbara län !! :spinny::mcride:

PJohan

HBK Medlem
Kommun
Tyresö
HBK-Nr
3047
Medlemskap
2025

Vi fick stå utefter skogskanten uppe "till vänster" , vakterna hänvisar plats och man är ur vägen för all trafik./P.

F

F.d. 25109

Guest

Vi fick stå utefter skogskanten uppe "till vänster" , vakterna hänvisar plats och man är ur vägen för all trafik./P.

Jag antar att du menar på parkeringen "längst in och längst uppe till vänster".

Där har vi också stått och det fungerar riktigt bra. Det var något år sedan vi var där, hoppas det fungerar på samma sätt numera.

F

F.d. 15549

Guest

vi funderar också på dalhalla den 16/7.
vad kostar biljetterna?

corina

FD HBK Medlem
Kommun
Ljusdal
HBK-Nr
1403
Medlemskap
2023

Var kan man stå med husbilen efter ett besök på konsert i Dalhalla?

Jag har frågat personal på Dalhalla om regler för parkering och övernattning och följande gäller: Det går bra att komma till parkeringen 2 timmar före föreställning och senast kl 15,00 dagen efter skall man ha lämnat parkeringsplatsen.

Lovisa

HBK Medlem
Kommun
Höganäs
HBK-Nr
5889
Medlemskap
2025

När vi var där för några år sedan så campade vi på Siljans camping alldeles vid sjön. Det gick bussar från stationen upp till 'grytan' jättesmidigt. Fint badvatten också. Kostar lite mera såklart

Lovisa

Dalton

HBK Medlem
Kommun
Ovanåker
HBK-Nr
4839
Medlemskap
2025

Ni kommer säkert att passera Edsbyn! ta då en sväng till oss också. Det är 1,5 tim körning från Hudik och 1,5 tim till Dalhalla från Edsbyn. Ring! Numret finns i profilen.

Toppen