• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Dags för en presentation

Max M

FD HBK Medlem
Kommun
Karlskrona
HBK-Nr
7490
Medlemskap
2022
Hej allihopa!
Har nu blivit medlem i HBK. Nr 7490. Jippieeee.......
Jag heter Max och är gift med Ann-Helene. Vi bor på en liten gård på Sturkö i Blekinge östra skärgård.
Vi har pratat om husbil i mer än 1 år men inte kommit till skott. Nu är det dags. Behöver "bara" sälja den gamla lekbilen
036.jpg

Håll ut! // Max

PS Bilden är tagen på ställplats Tjurkö DS

H

hianders

Guest
Sv: Dags för en presentation

Trevligt med en presentation och Välkommen in i klubben!

Vi heter Hans och Inger Andersson och tillsammans med våra tre shetland sheepdog hundar, Hobbe, Teddi och Simon är vi "hianders". Vi bor i Korskrogen (Krylbo) i södra Dalarna.

fru hianders/Inger

F

F.d. 16087

Guest

Hjärtligt välkommen.
MVH. Gunnar S

Rolf & Gunilla

FD HBK Medlem
Kommun
Vadstena
HBK-Nr
2927
Medlemskap
2021

Vill också hälsa er mycket välkomna.
Vi är Rolf & Gunilla bor i Vadstena har 5 barn 1 hund (Cockerpoo) Nalle samt en hel drös med barnbarn. Har haft husbil sen oktober 2008 och fullkomligt älskar husbilslivet. Var innan långliggare med husvagn i 21 år på samma plats i Falkenberg.(min födelseort). Det härliga med husbil är rörligheten och allt man får se på olika platser, än så länge bara i Sverige. I framtiden blir det ut i världen.
Vi har en Dethleffs T 6541 2003 som vi trivs mycket bra med.
MVH Gunilla

F

F.d. 13334

Guest

Hej och hjärtligt välkommna
MVH Charlotta o Johan:wink:

L

Lotta och Jan

Guest

Välkommen till klubben. Trevligt med fler Blekingar. För Karlskrona ligger väl i Blekinge. Jag förmodar att det är den lilla förstaden till Ronneby.:yes:

F

F.d. 15535

Guest

Varför sälja leksaken,det ena intresset behöver inte förta det andra,Vi har både leksaksbilar o husbil och båda är lika kul.Så tänk efter innan du ångrar dig.
En cabtur en fin sommarkväll,krokig väg och V8:ans muller........:spinny::music-icon:

Nisse o Bibbi
Nora

Max M

FD HBK Medlem
Kommun
Karlskrona
HBK-Nr
7490
Medlemskap
2022

Tack för välkommnandet. Känns bra.

Välkommen till klubben. Trevligt med fler Blekingar. För Karlskrona ligger väl i Blekinge. Jag förmodar att det är den lilla förstaden till Ronneby.:yes:
Jepp så är det. Är själv uppvuxen i Ronneby.

Norabo...tyvärr räcker inte varken ekonomi eller tid till båda så vi har valt HB.

Hälsar // Max

F

F.d. 29925

Guest

Den roligaste sysselsättningen är att kolla på e-bay efter "gamla bilar" . Tyvärr så har jag kommit upp i en ålder som fått mig att inse att jag troligen inte skulle hinna med en restaurering för att kunna njuta av arbetets alla uppoffringar. Men jag njuter av varje sekund när någon försöker att uppnå allt de har drömt om.

Berra 57

HBK Medlem
Kommun
Stenungsund
HBK-Nr
2728
Medlemskap
2025

Hej och välkommen.
Har också sneglat på husbil i flera år, men nu har vi bestämt oss.
Det blir HB i vår.
Tanken var att först sälja vår båt, men lågkonjukturen hjälpte inte till precis.
Berra 57:)

F

F.d. 25193

Guest

du lilla liselott du behöver nog ta en stadsrunda i vårat fina ronneby men gör det innan karlskrona blir för dyrt i landstinget vi behöver pengar till turismen och bättre husbilsplatser en bra bit från brunnen vi har så mycket att visa dej yvonne:yes:

kejo20

HBK Medlem
Kommun
Varberg
HBK-Nr
20
Medlemskap
2024

Välkommen i gänget önskar en gammal Wheels&Wings-general.
MVH KEJO20

F

F.d. 2692

Guest

Hej och välkommen till klubben. Glöm inte att kolla träffararna, där finns verkligen chansen att träffa likasinnade.

TeknikLasse

HBK Medlem
Kommun
Mora
HBK-Nr
3335
Medlemskap
2025

Hej på er och välkomna till HBK.

Hoppas bara försäljningen går fort... snart är det ju dags:rolleyes:

Ha det bäst // Lasse Emma o Jocke:)

Max M

FD HBK Medlem
Kommun
Karlskrona
HBK-Nr
7490
Medlemskap
2022

Ännuengång...tack för välkommnandet.
Kan inte med bästa vilja påstå att försäljningen fortskrider. Det händer inget:confused:

Ska däremot till Tyskland över helgen och titta på husbilar:D

// Max

F

F.d. 25193

Guest

då jag missuppfattade på ditt rop men man är väl inte sämre utan man kan ta presentation vi är medelålders enligt passet men unga inbilla jag mej till sinnet vi skall leta upp mycket roliga träffar och ha roligt med trev:music-icon:liga personer vi kanske möts Yvonne:music-icon:

C.o.L

HBK Medlem
Kommun
Kungälv
HBK-Nr
912
Medlemskap
2027

Halloj.
Min Mc heter också Max... är ni släkt :twitcy:
P2050015.JPG

Skämt åtsido ;)
Lycka till med husbils jakten, du kommer inte att bli besviken.:)

Toppen