• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Dags för besiktning

F

F.d. 25423

Guest
Då var det dags att åka till bilprovningen med "gamla Bettan".
Hoppas att jag inte glömt nåt och att det blir ett blankt papper.
Man kan ju aldrig vara helt säker med en 34 år gammal bil. Hon går som tåget, tänkte jag säga, men de rullar ju aldrig som de ska :twitcy:

F

F.d. 25423

Guest
Sv: Dags för besiktning

Tack Bror.
Tyvärr så blev det lite nerslag. Inget allvarligt. Eltrassel bara. Hade ju kollat alla lysen innan jag åkte dit, men du vet...gamla bilar. Men det ordnar sig i veckan.

F

F.d. 25423

Guest

TjoHoo!!!
Så var "gamlingen" besiktigad. Allt åtgärdat och hon får rulla två år till. Nu hoppas vi på en fin sommar och många mil utan bekymmer.
Ha en fin sommar och ser ni en orange gammal Mercedes ute på vägarna i sommar så vinka gärna :spinny:

F

F.d. 55557

Guest

Vi skall titta efter en "orange gammal Mercedes " och vinka.

Själva har vi presice bytat bort vår gammla "stora" husbuss mot en mindre "plastbil".

Får se om vi vänjer oss vid "lite" mindre bil.

Kommer ni till NV Skåne så går det bra att stanna här över natten,antingen vid vår sjö i skogen eller på vår gård.

Hälsningar Svenne o Bibban

F

F.d. 25423

Guest

Tack ska ni ha. Vi har faktiskt tänkt oss neråt i sommar, så vem vet:)

Toppen